استفاده از کودک به عنوان سلاح حین دعوا!

مردی که از کودک خردسالش در حین درگیری به عنوان سلاح استفاده کرده بود توسط پلیس بازداشت شد.

استفاده از کودک به عنوان سلاح حین دعوا ! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشار ویدئویی از یک مرد جوان آمریکایی که حین درگیری از کودک خردسال خود به عنوان اسلحه استفاده کرده بود خبرساز شد. "تچ هوک دنی لیم" 27 ساله که با نامزد خود درگیری شدیدی پیدا کرده بود از کودک 18 ماهه خود به عنوان سلاح و برای حمله به این زن استفاده کرده بود.

ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد لیم، از پسرش برای حمله به نامزدش که تلاش می کند از دست او فرار کند استفاده می کند. او لحظه ای در این ویدئو این کودک بیگناه را بلند می کند و شدیدا به بدن این زن می کوبد. بنا به گزارش رسانه های محلی آمریکا این کودک  که از چند نقطه بدن دچار جراحت و کبودی و همچنین خونریزی از گوش شده بود بلافاصله برای درمان به بیمارستان منتقل شد.


بیشتر بخوانید: فداکاری کم نظیر مادر جوان در نجات جان دو فرزندش +فیلم 


این ویدئو ابتدا در شبکه های اجتماعی آمریکا به اشتراک گذاشته شد و پلیس با استناد به آن اقدام به بازداشت پدر کودک کرد. لیم اکنون با سپردن 50000 دلار قرار وثیقه آزاد شده و قرار است در نخستین جلسه دادگاه در تاریخ 7 سپتانبر حضور یابد. مادر این کودک به دلیل سوء استفاده از فرزندش از شوهر خود به دادگاه شکایت کرده است. لی با اتهام خشونت خانگی و به خطر انداختن جان یک کودک روبرو است.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 4 جولای و در ایالت کالیفرنیای آمریکا رخ داد.

انتهای پیام/

کودک خردسال، قربانی دعوای خانوادگی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار