کسب رتبه دوم در جشنواره نقاشی خط آیات توسط هنرمند همدانی

رئیس حوزه هنری همدان گفت: هنرمند همدانی توانست در جشنواره نقاشی خط آیات رتبه دوم را از آن خود کند.

کسب رتبه دوم در جشنواره نقاشی خط آیات توسط هنرمند همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدباقر حسینی، رئیس حوزه هنری همدان بیان کرد: هادی هنردوست، یکی از فعالان حوزه هنری این استان در جشنواره ملی نقاشی خط آیات که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شده بود، رتبه دوم را کسب کرد.

وی گفت: این هنرمند نقاشی خط توانسته علاوه بر تسلط به خوشنویسی، با ذوق سرشار خود و بازی با حروف در اشکال مختلف و رنگ های چشم نواز، هدف خود را به مخاطب ارائه کند.

رئیس حوزه هنری همدان گفت: موضوع آثار ارسالی به این جشنواره، سیره ائمه اطهار(ع)، صلح جهانی، برادری و مساوات، وحدت، خانواده، مهجوریت قرآن، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، عفاف و حجاب، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، قصه‌های قرآنی و اسماء الحسنی تعیین شده بود.

حسینی افزود: نمایشگاه منتخب آثار جشنواره ملی نقاشی خط آیات یزد هفته گذشته آغاز و تا پایان هفته در گنجینه فرهنگ و هنر یزد میزبان علاقه مندان است.
وی افزود:حدود 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نقاشی خط آیات یزد ارسال شده بود که پس از داوری 65 اثر به بخش پایانی و نمایشگاه نقاشی خط آیات یزد راه یافت.

انتهای پیام/ب

هنر همدانی در جشنواره نقاشی خط ملی برگزیده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.