راه اندازی میز خدمت در اداره کل استاندارد فارس

ارباب رجوع قبل از مراجعه حضوری به اداره کل استاندارد فارس به میز خدمت الکترونیکی مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی رهنما مدیر کل استاندارد فارس گفت: هم اکنون تمامی فرآیند‌های خدمات اداره کل استاندارد فارس با جزئیات، مدارک مورد نیاز و زمان دقیق مراجعه متقاضی به اداره کل روی سایت اداره کل استاندارد فارس به آدرس shiraz.isiri.gov.ir در بخش میز خدمت بارگذاری شده است.

وی افزود: با راه اندازی سایت الکترونیکی میز خدمت توصیه می‌شود متقاضیان اداره کل بدون مراجعه به این سایت و دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های لازم و مدارک مورد نیاز از مراجعه حضوری به اداره کل خودداری کرده تا در انجام امور آن‌ها دقت و سرعت بیشتری اعمال شود.

رهنما ادامه داد: تمامی خدمات به تفکیک بارگذاری شده است و شماره تماس کارشناسان هر خدمت برای اطلاع متقاضیان در سامانه درج شده و متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانند بدون مراجعه به اداره کل از طریق تماس تلفنی مشکلات خود را پیگیری کنند.

مدیر کل استاندارد فارس تصریح کرد: مدیران واحد‌های تولیدی و مسئولان کنترل کیفیت برای دریافت کلیه مکاتبات و اطلاعیه‌ها حتما بصورت روزانه به کارتابل الکترونیکی خود مراجعه کرده و پاسخ مکاتبات را به موقع به اداره کل استاندارد ارسال کنند.
انتهای پیام/ر

راه اندازی میز خدمت الکترونیکی اداره کل استاندارد فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار