نقش تاثیر گذار اصحاب رسانه در تصمیم گیری های مدیران

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: اصحاب رسانه می توانند با ارائه راه حلهای درست در فرایند تصمیم گیری مدیران تاثیر گذار باشند.

نقش تاثیر گذار اصحاب رسانه در تصمیم گیری های مدیرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛عزت‌اله ضرغامی در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر با تبریک روز خبرنگار گفت: برگزاری جشنواره ابوذر فرصتی را فراهم ساخته است  تا نخبگان و خبرنگاران و فرهیختگان جامعه با هر سلیقه درکنار هم حضور یابند.

عضو شورای عالی فضای مجازی وظایف رسانه‌ها  را انتقال پیام  عنوان کرد و گفت: انتقال پیامی موفق است که مخاطب آن را به درستی  درک کند و بر روی او تاثیر گذار باشد.

ضرغامی اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف و نقد و نظارت و فراهم کردن زمینه تقابل آرا و نظرات  را وظیفه رسانه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها برای تصمیم گیری باید به فرآیند حل مسئله توجه نمایند بر مسئله یابی و شناخت دقیق  و عالمانه مسئله و تبیین آن و سپس ارائه بهترین راه حل  و کمک به تصمیم گیری مدیران از سوی  اصحاب رسانه ها و خبرنگاران تاکید کرد .

عضو شورای عالی فضای مجازی  با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش محوری و کلیدی در اداره کشور دارند ادامه داد:اصحاب رسانه می توانند با استفاده از ظرفیت شبکه‌های مجازی بر جامعه و تصمیم گیری مدیران تاثیر گذار باشند.

استاندار زنجان نیز در این مراسم گفت: اهالی رسانه باید در کنار نظارت بر جامعه و مسئولان بر جایگاه خبری و حساسیت‌های آن و تاثیرگذاری خبر بر مردم و جامعه نیز نظارت داشته باشند.

درویش امیری افزود: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باید اخبار جامعه را با رعایت واقعیت و صحت انعکاس و نشر دهند.

وی گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران نقشی مهم و اثرگذار در حفظ انسجام و وحدت ملی دارند و بدون شک آن‌ها زبان گویای وقایع جامعه هستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان هم در این مراسم گفت: اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی قرار دارند.

سردار کرمی افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و باتوجه به شرایط کنونی کشور در مقابله با جنگ نرم دشمنان، این قشر نقش اساسی ایفا می‌کنند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: خبرنگاران امروز سربازان جبهه نرم نظام در برابر هجمه‌های همه جانبه دشمنان هستند و این موضوع وظیفه خبری خبرنگاران را سنگین‌تر کرده است.

صفری افزود: خبرنگاران باید با زبان قلم و خلق نوع آوری‌های خبری استقامت، پایداری، توانمندی و اتحاد مردم ایران اسلامی و دسیسه‌های دشمنان را با رعایت صداقت و شیوایی خبری برای مخاطبان نشر دهند.

گفتنی است:611 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده بود که ۲۱ نفر در ۷ محور حائز رتبه‌های برتر شدند.

 

انتهای پیام/ن

 

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ابوذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.