وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

اجرای برنامه‌های جدید برای افزایش انگیزه دانش آموزان ابتدایی/ دانش آموز امروزی از رفتن به مدرسه خوشحال نیست

خبر خوش آقای وزیر بری دانش آموزانبطحایی گفت: چندین برنامه برای ارتقای انگیزه تحصیلی دانش آموزان به ویژه در دوره ابتدایی مورد توجه قرار دادیم.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه ریزی برای دانش آموزان و افزایش نشاط و انگیزه تحصیلی در آنها اظهار کرد: به عنوان معلمان آموزش و پرورش تمام تلاش خود را می کنیم تا با اجرای برنامه هایی تمام فضای مدرسه را به محیطی با نشاط برای دانش آموزان مبدل کنیم.

وی ادامه داد: بارها گفتم که دانش آموزان از رفتن به مدرسه راضی نیستند و با خوشحالی به سوی فضای مدرسه رهسپار نمی شوند همچنین خروج از مدرسه برای آنها با دلتنگی همراه نیست، بنابراین باید برای این موضوع چاره اندیشی کرد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: باید تلاش کنیم که این روال برعکس شود بر همین اساس از مهر سال جاری 4،5 برنامه به ویژه در دوره ابتدایی آغاز می کنیم که به تدریج نظام آموزشی ما را به افزایش میل و رغبت دانش آموزان برای سوق دهد.

انتهای پیام/

برنامه ریزی برای ارتقای انگیزه تحصیلی  دانش آموزان ابتدایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
کنکور نباید حذف شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
والا من رفتم بچمو پیش دبستانی ثبت نام کنم گفتن چرا نوشتن بلد نیست!! پس کلاس اول رو برا چی گذاشتن! یعنی پدر و مادر باید به بچه ۵ ساله نوشتن یاد بدن!