فرمانده مرزبانی ناجا در آذربایجان غربی:

با تعاملات مرزبانی و ارگان‌های نیرو‌های مسلح امنیت در مرزهای کشور برقرار است/کاهش تلفات و شهادت نیرو‌های مرزبانی

سردار قاسم رضایی گفت: با تعاملات خوبی که بین مرزبانی و سایر ارگان‌های نیرو‌های مسلح در مرز‌ها برقرار است، مرز‌های کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از مرز‌های کشور آن هم با شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی، توسط مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی ناجا با قدرت و قوت مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۸ و ۷۵۵ کیلومتر مرز کشورمان با ۱۵ کشور همسایه، افزود: با تعاملات خوبی که بین مرزبانی و سایر ارگان‌های نیرو‌های مسلح در مرز‌ها برقرار است، مرز‌های کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده که وجود این امنیت پایدار؛ لطف خداوند و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.

فرمانده مرزبانی کشور بیان داشت: با تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان در اجرای تاکتیک‌های عملیاتی و رزمی برای مقابله با اشرار، گروهک‌های تروریستی و معاندین، کاهش تلفات و شهادت نیرو‌های مرزبانی در درگیر‌های مرزی در مرز‌های شرقی و غربی را داشتیم.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: قاچاق و تردد‌های مرزی باعث درگیری در مرز‌ها شده و درگیر‌های امسال در بخش شرارت‌های مرزی نسبت به سال قبل ۵ برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از پایانه مرزی، گمرک بازرگان و پست کنترل‌های مرزی مرزبانی در بازرگان داشتم، بحمدلله با همت همکاران و همرزمانم برای جلوگیری از قاچاق و تردد‌های غیرمجاز مرزی، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که جای قدردانی دارد.

مقام عالی مرزبانی کشور در خاتمه افزود: مرزبانان ما به سبب مدیریت هوشمندانه و افزایش آموزش‌های مهارتی و اقدامات فنی، امروز یکی از مقتدرترین مرزبانان در منطقه هستند.

انتهای پیام /ب

صحبت های فرمانده مرزبانی کشور در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.