بسته شدن مراکز خرید تضمینی گندم در مازندران / تحویل گندم در مازندران به پایان رسید

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور از خریداری بیش از ۸۶ هزار و ۸۰۰ تن گندم از ۶ خرداد ماه تاکنون از گندمکاران مازندرانی خبر داد.

سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم از ۶ خرداد ماه امسال، تاکنون ۸۶ هزار و ۸۰۰ تن گندم به ارزش ۱۱۴ میلیارد تومان از کشاورزان گندمکار مازندران خریداری شد.

وی افزود: با این میزان پرداختی تاکنون ۵۸ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شد و مابقی آن در صف انتظار پرداخت قرار گرفته است.

جعفری با بیان اینکه تمامی مراکز خرید گندم در استان بسته شد و تنها مرکز سیلو نکا آماده تحویل گندم است، گفت: کشاورزان گندمکاری در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی نام نویسی کرده اند می‌توانند گندم خود را تحویل این مرکز دهند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور با بیان اینکه خرید تضمینی گندم و کلزا در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، جویبار و بابلسر انجام شد، گفت: بیشترین آمار خرید تضمینی محصولات کشاورزی مربوط به شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه و نکا است.

وی گفت: گندمکارانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

جعفری با اشاره به اینکه ۴۸ هزار و ۷۴۳ هکتار از اراضی استان به کشت گندم اختصاص یافته است، گفت: از این میزان ۲۵ هزار هکتار به صورت دیم و مابقی آبی است.
انتهای پیام/ آ.

پایان خرید خوشه‌های طلایی گندم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار