مدیر کل صدا وسیما مرکز همدان:

جایگاه مناسب باشگاه خبرنگاران همدان در بخش خبر مکتوب

مدیر کل صدا وسیما مرکز همدان از تحول در بخش خبری مرکز همدان خبرداد و گفت:به زودی باکس های خبری جدیدی در اختیار باشگاه خبرنگارن جوان همدان قرار خواهد گرفت.

جایگاه مناسب باشگاه خبرنگاران همدان در حوزه خبر مکتوببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مهدی دهقان نیری مدیرکل صدا وسیما مرکز همدان  در نشستی با خبرنگاران صداو سیما مرکز همدان و باشگاه خبرنگاران جوان از تحول در بخش ها ی خبری صدا و سینا مرکز همدان خبر داد و گفت: درگام اول این تغییرات تعداد گفت و گوهای ویژه خبری و تحلیل های خبر افزایش یافته است.
وی با تاکیدبراینکه صدا وسیما مرکز همدان این قابلیت را دارد که بین برترین مراکز استان های کشور باشد،افزود: دربخش هایخبری استان اخبار کوتاه وتنوع به بخشی به اخبار در دست انجام است
دهقان نیری ادامه داد: به زودی بخش های خبری جدیدی به کنداکتور شبکه همدان اضافه خواهدشد.
مدیرکل صداوسیما مرکز همدان با اشاره به اینکه تحول در بخش های خبری لازم و ضروری است،بیان کرد: شبکه استانی همدان سیر صعودی قابل قبولی را در پیش دارد.
وی با تاکید بر نقش مهم باشگاه خبرنگاران همدان در تحول بخش خبری شبکه استانی همدان، گفت: باشگاه خبرنگاران سایت خبری قوی و قابل قبولی دارد که باید در جهت ارتقا هرچه بیشتر آن تلاش کند.
دهقان نیری با بیان اینکه باشگاه خبرنگاران جوان جایگاه مناسبی در حوزه خبر دارد،گفت: باشگاه خبرنگاران باید هر چی بیشتر در بخش گزارش های خبری و تولیدی فعالیت کند.
مدیر کل صداو سیما مرکز همدان با اشاره به رسالت باشگاه خبرنگاران جوان در پرورش نیروهای جدید ،گفت:باشگاه خبرنگاران ظرفیت های بالایی دارد که باید از آن در جهت بهبود وضیعت اخباراستان همدان استفاده کرد.
وی با اشاره به تغییر مکان فعلی باشگاه خبرنگاران جوان همدان،گفت: به زودی چندین باکس خبری در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان همدان قرار خواهدگرفت.
انتهای پیام/د.ا

 باشگاه خبرنگاران همدان  جایگاه خوبی در حوزه خبر مکتوب دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.