ترامپ، رئیس اقلیت‌ دموکرات‌ مجلس نمایندگان آمریکا را به سخره گرفت

دونالد ترامپ در پیامی توئیتری به تمسخر نانسی پلوسی، رئیس اقلیت‌ دموکرات‌ مجلس نمایندگان آمریکا پرداخت.

توئیت تمسخرآمیز ترامپ درباره نانسی پلوسیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به تمجید تمسخرآمیز از نانسی پلوسی، رئیس اقلیت‌ دموکرات‌ در مجلس نمایندگان این کشور پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود درباره موقعیت پلوسی به عنوان رئیس حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا نوشت: دموکرات‌ها، لطفا از نانسی پلوسی فاصله نگیرید. او شخصی فوق‌العاده است که ممکن است ایده‌ها و سیاست‌هایش بد باشد اما قطعا باید برای چهارمین بار به او شانس داد.

ترامپ در ادامه توئیت تمسخرآمیز خود نوشت: او به سختی در تلاش است و اگر در مواضع خود تغییر سریعی بدهد حق دارد که حزب دموکرات را نابود کند.

پلوسی از سال 2010، زمانیکه دموکرات‌ها کنترل مجلس نمایندگان را از دست دادند، هدایت اقلیت‌ دموکرات را برعهده دارد. او اولین زن در تاریخ آمریکا است که به مقام ریاست مجلس نمایندگان این کشور رسیده است.  این سناتور مدتهاست از سوی جمهوری‌خواهان محافظه‌کار به ادعای اینکه پلوسی نسبت به طبقه متوسط رویکردی لیبرال دارد، مورد انتقاد است. در نوامبر امسال و در زمان انتخابات میان دوره‌ای کنگره انتخاب مجدد پلوسی به عنوان رئیس اقلیت دموکرات‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

براساس نظرسنجی که اخیرا صورت گرفته بسیاری از دموکرات‌ها قرار نیست از انتخاب مجدد پلوسی، به عنوان رئیس اقلیت دموکرات‌، حمایت کنند. توئیت ترامپ احتمالا در واکنش به نتایج این نظرسنجی منتشر شد. پلوسی از منتقدان جدی رئیس جمهور آمریکا به حساب می‌آید و اخیرا از فساد و بی‌کفایتی دولت ترامپ انتقاد کرده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار