خبرنگاران امانت دار دولت و مردم هستند

به مناسبت روز خبرنگار،صادقی از صدا و سیمای مرکز قم بازدیدکرد وگفت:خبرنگاران امانت دار دولت و مردم و حلقه واسط آنها هستند و می توانند به عنوان مشاورینی امین،دولت را در اجرای اقدامات خود یاری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛صادقی ، استاندارقم، از بخش های مختلف معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم بازدید کرد و پس از این بازدید در جمع سردبیران، خبرنگاران، تصویر برداران و تدوین گران این مجموعه، از نقش موثر رسانه ملی در آگاهی بخشی به مردم سخن گفت و افزود: خبرنگاران امانت دار دولت و مردم و حلقه واسط آنها هستند و می توانند به عنوان مشاورینی امین، دولت را در اجرای اقدامات خود یاری کنند.

خبرنگاران امانت دار دولت و مردم هستند

استاندار بر ضرورت ارتباط گسترده دستگاههای اجرایی با رسانه ها به ویژه صدا و سیما تاکید کرد و آن را کاری مبتنی بر درایت و آگاهی برشمرد.

استاندار قم جریان آزاد اطلاعات و ارتباط با رسانه ها را یکی از مولفه های مهم یک نظام کارآمد دانست و در عین حال تصریح کرد: به جز مباحث سیاسی، هیچ مورد دیگری به ویژه مسائل اجرایی را نباید سیاسی کرد.

خبرنگاران امانت دار دولت و مردم هستند

وی تسهیل روابط دستگاهها با رسانه ملی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بی توجهی به ارتباط با رسانه ها و پاسخگو نبودن به منزله انجام ندادن امور محوله اجرایی تلقی می شود.

آقای صادقی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اصحاب رسانه ملی لزوم وجود قاعده و چهارچوب در روابط را یادآور شد و اضافه کرد: رعایت این اصل مهم موجب شایسته سالاری و حل مشکلات و معضلات جامعه خواهد شد.

خبرنگاران امانت دار دولت و مردم هستند

وی تنظیم وابط بین نظام، مردم، دستگاهها و جناح ها و توسعه متوازن این مجموعه ها را از وظایف مهم استانداری دانست و افزود: در این صورت آرامش در جامعه حاکم خواهد شد.

خبرنگاران امانت دار دولت و مردم هستند

استاندار سیاست استانداری را نگرش فرا استانی همراه با عملکرد استانی توصیف کرد و گفت: در این راه تلاش می کنیم از فکر و اندیشه کارشناسان و متخصصان بهره مند شویم.

خبرنگاران امانت دار دولت و مردم هستند

وی در بخش پایانی سخنان خود به ابهامات موجود در برخی طرح های عمرانی قم پاسخ داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه مونوریل مشکلی از ترافیک قم حل نمی کند هم اکنون در اولویت راه اندازی نیست اما 4 و 7 کیلومتر آن یعنی از پارکسوار شمالی تا حرم مطهر در صورت تامین اعتبار 160 میلیارد تومانی راه اندازی خواهد شد.

خبرنگاران امانت دار دولت و مردم هستند

آقای صادقی مشکل فرودگاه قم را نیز مورد توجه قرار داد و بیان کرد: به علت حضور مردم به عنوان سرمایه گذار در حال رفع موانع آن هستیم و با برخی سرمایه گذاران مهم کشور نیز مذاکراتی برای راه اندازی آن انجام داده ایم.

خبرنگاران امانت دار دولت و مردم هستند

وی تقویت ورزش پایه استان را مورد توجه قرار داد و در عین حال یادآورشد: برای ورزش حرفه ای و از جمله تیم صبای قم، هیچ اعتباری از دولت هزینه نخواهیم کرد.

امروز همچنین مدیر مخابرات منطقه قم، با حضور در معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم از فعالیت های آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام/ح

بازدید استاندار قم از خبر صدا و سیمای مرکز قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.