رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری معمولان خبر داد؛

واژگونی تریلر حامل سوخت جاده در پل‌دختر _ خرم‌آباد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری معمولان گفت: واژگونی و آتش‌سوزی تریلر حامل سوخت، جاده ترانزیتی پل‌دختر _خرم‌آباد را مسدود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ روح‌الله کرموند، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری معمولان گفت: یک‌دستگاه تریلرکشنده دنگ فنک که پل‌دختر به سمت خرم‌آباد در حرکت بود در نزدیکی روستای افرینه در ۳۰ کیلومتری شمال پل‌دختر بر اثر برخورد با کوه واژگون شد.

وی افزود: شدت حادثه به حدی بود که تریلر حامل قیر مایع دچار چند انفجار و آتش‌سوزی شد که منجر به مسدود شدن این محور ترانزیتی از ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه بامداد تا ۶ بامداد امروز شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری معمولان گفت: با تلاش نیرو‌های آتش‌نشانی شهرداری معمولان و پل‌دختر راننده گرفتار در میان شعله‌های آتش به طرز معجزه آسایی نجات و رهاسازی شد.

وی افزود: راننده مجروح تریلر کشنده که از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود توسط نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان عشایر خرم‌آباد انتقال یافت.

کرموند تصریح کرد: با تلاش نیرو‌های مستقر در محل حادثه، آتش مهار شد که متأسفانه بر اثر انفجار دوم جاده پل‌دختر – خرم‌آباد برای بار دوم به مدت نیم ساعت مسدود شد.

وی افزود: با تلاش نیرو‌های آتش‌نشانی شهرداری معمولان و پل‌دختر از گسترش و سرایت آتش جلوگیری و آتش خاموش شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری معمولان گفت: هم‌اکنون جاده ترانزیتی شمال – جنوب در محور پل‌دختر – خرم‌آباد بازگشایی شده و رفت‌وآمد به‌صورت روان و عادی ادامه دارد.

کرموند افزود: علت این حادثه رانندگی از سوی پلیس‌راه در حال بررسی است.

انتهای پیام/د

واژگونی و آتش‌سوزی تریلر حامل سوخت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.