آغاز جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی استان مرکزی در دلیجان

پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی استان مرکزی در شهرستان دلیجان آغاز شد.

  حجت الاسلام شفیعی رئیس دارالقرآن استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی استان مرکزی که از امروز به میزبانی شهرستان دلیجان در دانشگاه آزاد اسلامی نراق آغاز شده تا پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام شفیعی با بیان این که این مرحله بعد از پایان مرحله مسابقات گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی شهرستان‌ها برگزار می‌شود: افزود: در مرحله استانی که امروز آغاز شده ۵۲۵ نفرازبرگزیدگان مراحل شهرستانی با هم رقابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی استان مرکزی در مدت ۳ روز با رویکرد برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های مختلف حفظ، مفاهیم قرآنی و نماز و بخش هنری برگزار می‌شود.

۱۴ شهریور مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی استان مرکزی

رئیس دارالقرآن استان مرکزی ادامه داد: پس از مشخص شدن نفرات برتر پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی استان مرکزی مراسم اختتامیه جشنواره در روز ۱۴ شهریورماه با دعوت از قاریان بین المللی وباحضور مسئولان کشوری درشهرستان دلیجان برگزارمی شود و در این مراسم از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم گفت: برگزاری برنامه‌های هنری و قرآنی از جمله ویژگی‌های این جشنواره است که نشاط دینی و اجتماعی را در جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به همراه دارد.

آغاز جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی استان مرکزی در دلیجان

انتهای پیام / ج

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.