اظهارات یک تهیه کننده درباره ورود بازیگران جوان به سینما

سید غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما گفت:سینما صنعتی است که نیاز به ورود جوان های مستعد و پرانرژی دارد اما صاحب نام نبودن آنها مشکلاتی را به وجود می آورد.

سید غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره حرکت سینما به سمت میانسالی و تا حدی پیر شدن به واسطه استفاده از بازیگران با این رده سنی و لطمه خوردن مخاطبان جوان گفت: سینما صنعتی است که نیاز به ورود جوان های مستعد و پرانرژی دارد و چنین اتفاقی در سینمای ما رخ می دهد اما چون تازه واردها هنوز صاحب نام نشده اند آنگونه که باید به جذب و جلب مخاطب نمی توانند کمک موثری بکنند البته پروسه معروف شدن این جوان ها نیاز به زمان طولانی دارد اما بالاخره اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: اگر سینما از این قاعده یعنی کشف و معرفی نیروهای جوان بازیگر تبعیت نکند لطمه خواهد خورد و شاهد پیشرفت این صنعت مهم نخواهیم بود.

این تهیه کننده ادامه داد:وقتی قرار است برای ساخت اکثر فیلم ها از بازیگران معروف و صاحب نام استفاده شود به طور طبیعی پای افراد میانسال به میان می آید که در کنار آن ها جوان ها هم به مرور زمان معرفی می شوند.

موسوی در خصوص تاثیر اقتصاد ضعیف این روزهای جامعه برای استفاده از بازیگران میان سال و گاها مسن در فیلم های سینمایی برای بازگشت سرمایه گفت: البته یکی از دلایلی که دوستان از بازیگران معروف استفاده می کنند همین جریان است چون بالاخره باید جذب و جلب مخاطب را به همراه داشته باشند اما باز هم تاکید می کنم معرفی نیروی مستعد جوان زمانبر خواهد بود.

انتهای پیام/

مشکلات استفاده از بازیگران جوان  برای تهیه کننده چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار