مایکروسافت به طور رسمی از سرویس Xbox All Access" رونمایی کرد

سرویس Xbox All Access " یکی از با ارزشترین سرویس های اشتراکی عرضه شده در صنعت گیمینگ است که به طور رسمی از آن رونمایی شد.

مایکروسافت به طور رسمی از سرویس به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  Xbox All Access به همراه یک دستگاه XBOX One S یا XBOX One X، اشتراک "گُلد ایکس باکس لایو" و "گیم پس" با بیش از صدها بازی برای علاقمندان عرضه خواهد شد.اولین مزیت برای کاربران هزینه‌هایی است که در نظر گرفته شدهT به گونه‌ای که هزینه دستگاه‌ها از هزینه سرویس خدمات‌دهی کمتر است. گفتنی است؛ بازی برای Xbox One S به مبلغ ماهانه 22دلار و برای (Xbox one X) 35دلار در اقساط ماهانه در نظر گرفته شده است.

 به گفته مایکروسافت؛ این سرویس برای مدت زمان کوتاهی عرضه می‌شود و تنها به اشخاص واجد شرایط تعلق می‌گیرد. پیش از معرفی رسمی این سرویس شایعاتی در مورد آن منتشر شده و جزئیات این سرویس را تا حدی مشخص کرده بود. دو گزینه برای انتخاب در سرویس  Xbox All Access وجود دارد و کاربر می‌تواند بین دو کنسول XBOX One S و XBOX One X یک مورد را انتخاب کند، البته این کنسول ها به همراه اشتراک ایکس باکس لایو و گیم پس عرضه شده و هزینه ماهیانه برای اجاره آنها در نظر گرفته شده است.

کاربران برای خرید سرویس Xbox All Access باید به فروشگاه اینترنتی مایکروسافت مراجعه کنند و در نهایت پس از گذشت ۲۴ ماه، ایکس باکس خود را با سرویس‌هایی که از قبل پول‌شان را پرداخت کرده‌اند، دریافت خواهند کرد. البته این سرویس به شکلی نیست که کاربر کنسول را به همراه اشتراک‌ها اجاره کند و پس از مدت کوتاه یک یا دو ماهه آن را پس دهد، بلکه مایکروسافت برای این سرویس قرار داد طولانی را در نظر گرفته و در این قرارداد هزینه این سرویس باید به شکل ماهانه به مدت دو سال پرداخت شود.

سرویس Xbox All Access یکی از باارزش‌ترین سرویس‌های اشتراکی عرضه شده در صنعت گیمینگ است که تنها با پرداخت ماهانه 35 دلار می‌توانید مالک یک کنسول گیمینگ قدرتمند با قابلیت اجرای بازی های k4 شوید. در سرویس اشتراکی گیم پس (Game Pass) کاربران می‌توانند به بیش از 100 بازی از جمله بازی های انحصاری کنسول ایکس باکس دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت به طور رسمی از سرویس

مایکروسافت به طور رسمی از سرویس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار