پشت پرده تاخیر ورود شفر به زمین، اتفاقات رختکن و نیمکت استقلال

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در بازی مقابل السد شکست خورد، اما جدای از نتیجه، اتفاقات عجیبی هم در این بازی رخ داد.

پشت پرده تاخیر ورود شفر به زمین، اتفاقات رختکن و نیمکت استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم های استقلال ایران و السد قطر با شکست 3 بر 1 نماینده ایران به پایان رسید، اما 3 اتفاق مهم در این دیدار به وقوع پیوست که جای تحلیل و بحث دارد.

اول اینکه سر مربی تیم فوتبال استقلال با شروع نیمه دوم بازی با تاخیر روی نیمکت استقلال قرار گرفت و این در حالی بود که بازی در جریان بود و هنوز شفر در رختکن حضور داشت.

پس از بررسی های ما مشخص شد این اتفاق ارتباطی به درگیری و یا اختلاف در تیم فوتبال استقلال نداشته است و شفر برای یک مشکل شخصی (قضای حاجت) نتوانسته بود به موقع روی نیمکت این تیم قرار بگیرد.

اما موضوع دوم به موضوع درگیری لفظی شفر و اصغر حاجیلو بر می گردد. زمان تعویض، اصغر حاجیلو نام گرو را در برگه تعویض نوشته بود و وقتی داور چهارم اقدام به تعویض کرد شفر به سرعت خود را به منطقه تعویض رساند و با فریاد برگه تعویض را گرفت و نام بازیکن آلمانی را برای تعویض به داور چهارم داد.

و در مورد سوم درگیری لفظی و ناراحتی یکی از بازیکنان استقلال در مورد تعداد بلیت هایی بود که از سوی باشگاه به او داده شده بود و نسبت به این موضوع اعتراض داشت و رختکن تیم مدتی تحت تاثیر این اتفاق بود.


بیشتر بخوانید:

ضرب العجل ۳ روزه تا محرومیت استقلال / رحمتی عذر خواهی کرد

نظر سنجی/ دلیل شکست استقلال مقابل السد قطر چه بود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار