استراتژیست دموکرات: جمهوری‌خواهان بیش از دموکرات‌ها خواستار استیضاح ترامپ هستند

«دانا برزیل»، استراتژیست دموکرات اعلام کرد جمهوری‌خواهان بیش از دموکرات‌ها خواستار این هستند که دونالد ترامپ استیضاح شود.

استراتژیست دموکرات: جمهوری‌خواهان بیش از دموکرات‌ها خواستار استیضاح ترامپ هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «دانا برزیل»، استراتژیست و رئیس سابق کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا روز گذشته اعلام کرد جمهوری‌خواهان بیش از دموکرات‌ها خواستار استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور هستند.

وی در گفتگو با شبکه ای بی سی نیوز اعلام کرد: می دانید، جمهوری خواهان بیش از دموکرات‌ها درباره استیضاح صحبت می‌کنند. دموکرات‌ها درباره مسائل معیشتی صحبت می‌کنند. ما می‌دانیم که مردم آمریکا خواستار ایجاد تغییر در وضعیت کنونی هستند.

برزیل در ادامه افزود: زمان آن فرا رسیده است که رئیس جمهور متوجه شود باید از قانون اساسی دفاع کند. او فراتر از قانون نیست. رئیس جمهور از افراد زیادی انتقاد کرده است. او از دادستان کل انتقاد کرده است و از روند تحقیقات آمریکا هم انتقاد کرده است.

صحبت درباره استیضاح دونالد ترامپ از زمانی که «مایکل کوهن»، وکیل سابق رئیس جمهور به دلیل فساد مالی مجرم شناخته شد، شدت گرفته است. مکسین واترز، سناتور دموکرات کالیفرنیا و «ال گرین»، نماینده دموکرات تگزاس از جمله منتقدان سرسخت دونالد ترامپ هستند که تاکنون بارها خواستار استیضاح او شده‌اند. همچنین در نظرسنجی‌هایی که منتشر شده است هم بیشتر مردم آمریکا خواستار استیضاح و برکناری دونالد ترامپ شده‌اند.

چند ماه پیش کارکنان اف بی آی به دفتر مایکل کوهن حمله کردند و اسناد مربوط به پرداخت 130 هزار دلار حق السکوت به بازیگر زن فیلم های مستهجنی که با دونالد ترامپ رابطه غیراخلاقی داشت را در دفتر کار او پیدا کردند. پال منافورت، رئیس ستاد انتخاباتی سابق ترامپ هم چندی پیش به اتهام هشت فقره جرم از جمله فساد بانکی و مالیاتی مجرم شناخته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار