رشیدپور: احتکار نتیجه بی‌ثباتی است نه دلیل آن

مجری برنامه حالا خورشید با انتقاد از شیوه مقابله با گرانی‌ها ابراز داشت که بی‌ثباتی نتیجه احتکار نیست بلکه احتکار نتیجه بی‌ثباتی است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا رشیدپور مجری برنامه تلویزیونی حالا خورشید با انتقاد از شیوه فعلی مقابله با گرانی‌ها ابراز داشت که بی‌ثباتی نتیجه احتکار نیست بلکه احتکار نتیجه بی‌ثباتی است.

رشیدپور در توییتر نوشت:

"هر چی گرون میشه سریع دو تا انبار احتکار همون کالا رو پلمپ می کنن. همه می گیم آخیش پس دلیلش احتکار بوده. نه عزیزم. نه جان دلم.

احتکار نتیجه بی ثباتی است، نه دلیل آن."

رشید پور در حساب کاربری خود احتکار را نتیجه بی ثباتی دانست+تصویر

همزمان با نوسانات نرخ ارز قیمت کالاها نیز بی ثبات شده است و مصرف کنندگان برای تامین مایحتاج زندگی خود نیازمند خرید کالا هستند. در مقابل برخی از فروشندگانی از فروش کالاهای خود امتناع می کنند چرا که از فردای پیش روی خود نگران هستند.

در این شرایط برخی تنها به فکر سود بیشتر خود هستند. به تازگی تصویر تعدادی از انبارها منتشر شده که در آنها کالاهای اساسی زندگی مردم نگهداری شده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیر
۲۰:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام ،از نماینده شهر گرمی استدعا داریم به وضعیت نامناسب شهر رسیدگی کند،شما نماینده مردم هستید نه قشر خاص معلمان و...لطفا به وضعیت نامناسب و خاکی کوچه محمدزاده واقع در روبروی سه راه جهاد قدیم محله هلال احمر گرمی رسیدگی شود و خبرگزاران محترم برنامه ای تهیه کنند،این کوچه که نزدیک مرکز شهر و متصل به خیابان اصلی که انتهایش بازار مرکز شهر است حدود30سال هست که روی آسفالت وسنگ فرش ندیده و علارغم نامه نگاریهای متعدد به شهرداری و سایر سازمانها رسیدگی نمی کنندو مردم در تردد از این کوچه به ویژه موقع بارندگی جزئی با مشکل مواجه می شوند،در کل معلوم نیست بودجه شهر صرف چه اموری می شود،حتی خیابان اصلی شهر منطقه هلال احمر گرمی که به بازار متصل هست پیاده رو مناسب ویکسانی ندارد و تخریب شده و مغازه ای با دکان و کوچه دیگر نیم تا یک متر اختلاف سطح دارد وپیاده روها شده محل تعمیر خودرو و موتور،یخچال،کولر،فروش لاستیک،کالاها و...به طوری که مردم بعضا خصوصا از ساعت10 صبح تا شب قادر نیستند از پیاده روها تردد کنند واین گاها منجر به تصادف می شود،حضرتعالی چندین بار از جاده موران گرمی به بخش زهرا رفته اید اکثر نقاطش کاملا تخریب شده یا تخریبش کردند و عوض بازسازی مجدد رهاش نمودند.با تشکر