غفوری: همیشه برای حضور در تیم ملی انگیزه دارم/ شانس من برای بازی در جام ملت‌های آسیا ۱۰۰ درصد است

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: همیشه برای حضور در تیم ملی انگیزه لازم را داشته ام چراکه بحث این تیم با باشگاه جدا است.

غفوری: همیشه برای حضور در تیم ملی انگیزه دارم/ شانس من برای بازی در جام ملت‌های آسیا ۱۰۰ درصد است به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وریا غفوری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور مجددش در اردوی تیم ملی فوتبال ایران و بازی تدارکاتی با ازبکستان گفت: اولین اردوی تیم ملی پس از جام جهانی در حال برگزاری است و تازه شروع کارمان برای جام ملتهای آسیا است. دیدار با ازبکستان هم می تواند برای این مسیر دشوار، شروع خوبی باشد و به امید خدا  بتوانیم در جام ملتها موفق باشیم.

او درباره انگیزه اش پس از بازگشت به تیم ملی به دنبال خط خوردن از فهرست نهایی کارلوس کی روش برای جام جهانی ۲۰۱۸ تصریح کرد: همیشه برای حضور در تیم ملی انگیزه لازم را داشته ام چراکه بحث این تیم با باشگاه جدا است. اکنون هم به مراتب انگیزه بیشتری دارم و به امید خدا  نظر کادرفنی را جلب کنم تا بتوانم در جام ملتها به تیم ملی کمک کنم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه آیا پس از سال های طولانی شاگردان کارلوس کی روش می توانند قهرمان جام ملتها شوند یا خیر، توضیح داد: فوتبال را نمی توان پیش بینی کرد اما کی روش به تیم ملی کمک زیادی کرده و فکر می کنم کار تیم ملی را برای موفقیت راحت تر می کند.

غفوری درباره احتمال بازی کردنش در ترکیب تیم ملی در رقابت های جام ملتهای آسیا با توجه به حضور رامین رضائیان و وریا غفوری در پست دفاع راست، گفت: برای خودم شانس ۱۰۰ درصدی قائل هستم و تلاشم را هم به کار می گیرم اما انتخاب نهایی را سرمربی تیم ملی انجام می دهد.

غفوری درباره اینکه چگونه به دنبال خط خوردن از فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توانستید با انگیزه تمرینات سخت انجام دهید تا بار دیگر به جمع اردونشین ها بازگردید، اظهار داشت: شرایط سنی من به شکلی است که همچنان می توانم برای تیم ملی بازی کنم. با اینکه یک درصد هم حدس نمی زدم در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار نگیرم اما قسمت نبود و امیدوارم برای جام ملتها این اتفاق رخ ندهد.


بیشتر بخوانید:

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال / بازیکنان ملی پوش نو نوار شدند

منتظری: تیم ملی باید در آینده اردو‌های بهتری داشته باشد/ خوشحالم تیم ملی مدافعانی، چون حسینی و پورعلی گنجی دارد

طارمی: شرایط تیم ملی ایران برای قهرمانی جام ملت‌ها مطلوب نیست/ پس از بازی با پرتغال به خودم فکر نمی‌کردم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار