وزیر آموزش‌وپرورش به استان سمنان سفر می‌کند

مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان از سفر قریب‌الوقوع سید محمد بطحایی به استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد دستورانیمدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه وزیر آموزش‌وپرورش دوشنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری به استان سمنان سفر می‌کند، ابراز داشت: سید محمد بطحایی در بدو ورود به استان در شهر ایوانکی حضور خواهد یافت و بعد از ادای احترام به  شهدا یک مدرسه ۹ کلاسه در ایوانکی گرمسار را افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: گرمسار مقصد بعدی وزیر آموزش‌وپرورش است که در این شهرستان بافرهنگیان گرمسار و آرادان دیدار خواهد کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه وزیر در ادامه سفر خود در سمنان به دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان خواهد رفت، ابراز داشت: در این سفر نشست بافرهنگیان نیز تدارک دیده‌شده است تا آن‌ها بتوانند چالش‌های موجود را از نزدیک با وزیر مطرح کنند.

دستورانی بابیان اینکه ۱۴ فضای آموزشی به مجموعه استان سمنان قبل از سال تحصیلی افزوده خواهد شد، تصریح کرد: بعد از نشست بافرهنگیان استان، سید محمد بطحایی مدرسه ۱۲ کلاسه شهر سمنان  را افتتاح خواهد کرد و با خانواده شهدا و جانبازان دیدار می‌کند.

وی افزود: پایان‌بخش سفر وزیر آموزش‌وپرورش به سمنان توزیع تجهیزات ورزشی در قالب ۳۰خودرو به شهرستان‌های استان خواهد بود تا بتوانیم با ارسال این محموله نشاط اجتماعی دانش آموزان را ارتقا داده و درنهایت به‌سلامت جامعه کمک کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان اضافه کرد: سفر وزیر آموزش‌وپرورش به شرق استان و شهرهای دامغان و شاهرود در زمان دیگری برنامه‌ریزی‌شده است تا وی بتوانند طی دو سفر مطالبات موجود را بیشتر مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/ب

سفر وزیر آموزش و پرورش به استان سمنان قطعی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.