علی‌رغم اعلام قبلی؛

بدقولی دانشگاه آزاد برای انتشار نتایج دکتری ۹۷ ادامه دارد

نتایج نهایی دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد قرار بود، جمعه 16 شهریور ماه منتشر شود، اما با گذشت ۷۲ ساعت هنوز اعلام نشده است.

بدقولی ۷۲ ساعته دانشگاه آزاد برای اعلام نتیجه دکتریبه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نتیجه نهایی آزمون دکترای 97 دانشگاه‌ آزاد که قرار بود جمعه 16 شهریور ماه اعلام شود، هنوز پس از گذشت  72 ساعت اعلام نشده است.

سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از یکشنبه چهارم شهریور ماه زمان اعلام نتایج دوره دکترا را تا پایان هفته اعلام کرده بود اما از آن زمان تا به امروز 2 هفته گذشته است و هنوز نتایج نهایی دوره دکترا اعلام نشده در اطلاعیه نهایی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار بود نتایج صبح روز جمعه روی سایت قرار بگیرند اما این اتفاق نیافتاد و عده ای گفتند که شاید اخلالی در سامانه بوجود آمده باشد اما شاهانی اعلام کرد هیچ اخلالی در سامانه بوجود نیامده است و همکاران فنی در حال آماده کردن سامانه هستند.

با این حال هنوز هم نتایج روی سایت قرار نگرفته است و داوطلبان کنکور دانشگاه آزاد در سردرگمی برای اطلاع از چگونگی وضعیت خود و قبول شدنشان در دانشگاه‌ها به سر می‌برند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش پس از آن که جمعه را روز نهایی اعلام نتایج اعلام کرده بود اما دیروز شنبه 17 شهریور طی مصاحبه‌ای اعلام کرد نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی بعد از ظهر امروز اعلام می‌شود اما روز شنبه هم گذشت و صبح یکشنبه فرا رسید و  هنوز نتایج نهایی آزمون روی سایت قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

نتیجه نهایی دکتری دانشگاه چه زمانی اعلام می‌شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۳:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
چرا با صداقت برخورد نمی‌کنید واقعا اگه در نتایج دستکاری نشده و اطلاعات صحیح در دسترس و سامانه هم مشکلی نداره چرا اینقدر تعلل که اول از همه خود دانشگاه رو متضرزر میکنه. جریان چیزی بالاتر از خرابی سامانه است. فقط امیدوارم حق هیچکسو ضایع نکن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۰۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام،

خواهشا یکی از خبرنگارای باشگاه این قضیه رو پیگیری کنه که علت این تاخیر غیر عادی چیه؟ انقدر امروز فردا کردن خیلی عجیبه!
با تشکر
آخرین اخبار