وظیفه شناسی پیک موتوری، تحسین کاربران را برانگیخت +فیلم

یک پیک موتوری ژاپنی با وظیفه شناسی خود حین طوفان شدید مورد ستایش کاربران قرار گرفت.

وظیفه شناسی پیک موتوری، تحسین کاربران را برانگیخت + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژاپن این روزها به کشوری بلازده تبدیل شده است. در حالی که چند روز پیش زمین لرزه ای با قدرت 6.7 ریشتر استان "هوکایدو" در این کشور را لرزاند و موجب کشته شدن 9 نفر و زخمی شدن حدود 300 شد و ساکنان این منطقه را در تامین آب و غذا با مشکل روبرو کرد، وقوع طوفان "جبی" نیز در این کشور موجب خسارات شدیدی شده است. از این طوفان به عنوان بدترین طوفان در طی 25 سال گذشته در کشور آفتاب یاد می شود.

اما ظاهرا به نظر می رسد این طوفان شدید نیز نتوانست موجب اختلال در کار یک پیک موتوری وظیفه شناس ژاپنی در شهر "اساکا" این کشور شود. این پیک موتوری با وجود این طوفان سهمگین و در حالی که با خطر مرگ مواجه بود سرانجام توانست بسته سفارشی یکی از مشتریان را به او تحویل دهد. در ویدئویی که منتشر شده است این موتورسوار را در حالی که با موتور خود در وسط خیابان گرفتار طوفان شده است دیده می شود. این ویدئو نشان می دهد این مرد با وجود طوفان شدید و با اینکه موتور او در اثر وزش باد روی کف خیابان افتاده است آن را از زمین بلند کرده و به مسیر خود ادامه می دهد. ادامه ویدئو این مرد را در حالی که توانسته خود را به منزل مشتری برساند دیده می شود.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران با نوشتن کامنت هایی وظیفه شناسی این پیک موتورسوار را مورد ستایش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " همه ما باید کلاهمان را برای این موتورسوار که بسیار وظیفه شناس بود و در این شرایط خطرناک و طوفانی به وظیفه خود عمل کرد برداریم."

انتهای پیام/

ستایش کاربران از وظیفه شناسی یک پیک موتورسوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
اون وقت مال ماها تو این وضیعت بد اقتصادی ک خطر مرگ براشون نداره میرن تعطیلا تابستانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محسن
۱۵:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
البته که وظیفه شناسی کار خوبیه و ژاپنی ها نشون داده اند که یرآمد همه کشورها در فرهنگ شهرنشینی هستند ولی فکر کنم این رساندن بسته در طوفان یه کم زیادی بود چون در این وضعیت بد آب و هوایی ممکن بود جان پیک موتوری به خطر بیوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
کار بدین من از اونم وظیفه شناس ترم
الان 36 سال دارم بیکاررررررررررمممم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
اولش فکر کردم ایرانه خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۲۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
فکر می کنم باد بسته را با خود برد !!
آخرین اخبار