رئیس سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها مطرح کرد؛

جوانگرایی؛ نیاز امروز نهاد مقام معظم رهبری/ همگی بدهکار انقلاب هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: یکی از وظایف اصلی ما هزینه کردن و فداکاری برای انقلاب اسلامی ایران است.

نیروی جوان؛ نیاز اموز نهاد مقام معظم رهبری/ لزوم داشتن نگاه راهبردی به مسائل فرهنگی/ همگی بدهکار انقلاب هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها که در دانشگاه تهران برگزار شد اظهار کرد: خستگی دلیل کناره‌گیری من از این سمت نبوده است زیرا خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها خستگی ندارد بلکه خدمت به جامعه دانشگاهی بسیار ارزشمند است. همچنین برای گرفتن  سمتی بالاتر از این منسب کناره‌گیری نکرده‌ام.

وی ادامه داد: من در طول 10 سال خدمت در این منسب همه خلاقیت و اندیشه‌های نو را بروز داده‌ام و ضرورت دارد جای من فردی جوان و تازه نفس سرکار بیاید.

رئیس سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به امیدواری نسبت به آینده روشن جامعه دانشگاهی، عنوان کرد: خدا را شکر جای من فردی شایسته، فاضل به رسمیت رهبری انتخاب شدند که تحصیلات حوزوی و دانشگاهی دارد و ایشان یکی از شایسته‌ترین افراد و آگاه به همه مسائل نهاد و از نیروهای داخلی همین سازمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان ادامه داد: حجت‌الاسلام رستمی از فضایل اخلاقی بالایی برخوردار است و با نگاه راهبردی خوب نسبت به مسائل کشور مدیریت قوی دارند.

ضعف در نگاه راهبردی؛ مشکل اولویت‌بندی فرهنگی دانشجویان

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام رستمی در تشخیص اولویت و نگاه راهبردی ممتاز هستند و همین خصوصیت نیاز امروزه کشور است. زیرا یکی از مشکلات ما نداشتن ضعف نگاه راهبردی به مسائل فرهنگی است و به همین دلیل در بین دانشجویان مشکل اولویت‌بندی فرهنگی داریم.

رئیس سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ابزار و امکاناتی فراوان در حوزه مسائل فرهنگی وجود دارد که تنها باید تشخیص اولویت‌های فرهنگی در این زمینه به درستی انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان ادامه داد: جامعه دانشگاهی پیچیده‌ترین محیط فرهنگی است و ما باید با یک نگاه راهبردی نسبت به مسائل آن عمل کنیم.

وی تأکید کرد: همه ما بر سر سفره انقلاب نشسته‌ایم و همگی مدیون این انقلاب هستیم و ما هیچ طلبی نه تنها از انقلاب نداشته بلکه همگی بدهکار این انقلاب هستیم. اگر عزت و توفیقی داریم به دلیل همین پرچم انقلاب بوده که به وسیله امام راحل (ره) و خلف صالح به اهتزاز درآمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان اضافه کرد: اصلی ترین مسئولیت ما انقلابی عمل کردن و وفاداری به همین انقلاب اسلامی است، زیرا هویت ما به انقلابی بودن ما مربوط می‌شود و این موضوع هیچ امتیازی برای ما محسوب نمی‌شود.

وی گفت: وظیفه اصلی ما این است که برای این انقلاب زمینه و خود را فدا کنیم و اگر روحیه انقلابی را از ما بگیرند در تولید علم پیشرفت، تمدن و هرچه به آن نیاز است کم می‌آوریم.

رئیس سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: ایستادگی، مقاومت، پایداری در راه انقلاب باید انجام شود همین مسائل باعث نجات و اعتلای کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان یادآوری کرد: جریان انقلاب با وجود همه سختی‌ها، مشکلات و گردنه‌های صعب العبور می‌تواند شهادت این کشور را تضمین کند و دانشگاه آزاد نیز در این زمینه تعامل و همکاری خوبی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار پزشکی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار