عصر امروز انجام شد؛

برگزاری نشست معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور با روسای دفاتر معاونین این وزارتخانه

نشست جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور با روسای دفاتر معاونین و روسای مراکز برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ نشست جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور با روسای دفاتر معاونین و روسای مراکز عصر امروز سه شنبه 20 شهریورماه در محل وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست علاوه بر ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع، حیدری مشاور وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی و مدیران کل توسعه مدیریت و منابع حضور داشتند.

ناصریان در این نشست به برخی از مشکلات و مسائل حوزه دفاتر اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات نظام اداری کشور در حوزه دفاتر است چراکه پرحجم ترین و پر دغدغه ترین مسئولیت را دارند و به نوعی انتظارات از آنها بالا است. این درحالی است که روسای دفاتر با محدودیت های مالی و ابزاری نیز روبرو هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه ارتباطات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع با روسای دفاتر باید افزایش یابد، اظهار کرد: علاوه بر جلسات مشترک بایستی نشست های فصلی نیز برای بیان مشکلات و ابلاغ سیاستهای کلی وزارتخانه داشته باشیم.

ناصریان گفت: روسای دفاتر می توانند بخش زیادی از مشکلات حوزه ها را حل کنند چراکه اشراف بیشتری به ظرفیتها و مشکلات حوزه ها و مراکز خود داشته و ارتباط بیشتری با سایر بخشها دارند.

ناصریان با اشاره به مشکلات کشور از روسای دفاتر خواست در برنامه ریزی برای جلسات با رویکرد صرفه جویی در هزینه های جاری تلاش کنند و با کاهش هزینه ها از ظرفیتهای موجود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در خصوص نیروی انسانی، مشکل ساماندهی داریم، اظهار کرد: در واقع کمبود نیرو نداریم بلکه با ساماندهی فضای اداری و نیروهای موجود می توان استفاده درستی از منابع داشت که در همین راستا برنامه ساماندهی و توانمندسازی نیروهای اداری در دست تدوین است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان دفاتر یکی از سخت ترین مشاغل را دارند و عموما زمان بیشتری از سایرین کار می کنند، به همین دلیل دستور بررسی شرایط از لحاظ مالی و جایگاه اداری صادر شده است تا زمینه افزایش امکانات و مزایای این کارکنان زحمت کش را فراهم کنیم.

در این جلسه همچنین روسای دفاتر وزارت کشور برخی از مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مستقیماً با معاون توسعه مدیریت و منابع در میان گذاشتند که برخی از مهمترین این مسائل حجم بالای کاری، کمبود نیرو، ساعات کاری زیاد و وضعیت و جایگاه اداری آنها بود.

 گفتنی است، کیان ارثی مدیرکل رفاه و پشتیبانی و روشن ضمیر مدیرکل توسعه منابع انسانی نیز در این نشست نکات مدنظر را مطرح کردند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار