لحظه سقوط زن سالخورده به همراه نوه‌اش از پله برقی! +فیلم

بی‌احتیاطی یک زن سالخورده حین سوار شدن بر پله برقی موجب سقوط او و نوه‌اش شد.

لحظه سقوط زن سالخورده به همراه نوه اش از پله برقی! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط یک زن سالخورده به همراه نوه اش را از پله برقی یکی از فروشگاه های خرید چین به تصویر می کشد. این زن که به همراه نوه سالخورده اش در حال سوار شدن بر پله برقی بود بدلیل از دست دادن تعادل خود به پایین سقوط کرد و صحنه وحشتناکی را رقم زد. این حادثه در تاریخ 30 آگوست و در یکی از سوپرمارکت های منطقه "پنگلای" در استان شاندونگ چین رخ داد.

در این ویدئو مشاهده می شود این زن که هویتش "ژانگ" اعلام شده است در حالی که دست نوه اش را گرفته تلاش می کند با او سوار بر پله برقی شود. پس از سوار شدن بر پله برقی این زن ناگهان تعادل خود را از دست می دهد و به همراه نوه اش سقوط می کند. یک زن دیگر که هویت او " تائو شوان " اعلام شده است تلاش می کند تا به این زن و نوه اش کمک کند. سرانجام این زن و نوه اش در حالی که 30 ثانیه استرس زا را تجربه کرده بودند موفق شدند از پله برقی پیاده شوند. پرسنل این سوپرمارکت بزرگ که شاهد این صحنه بود بلافاصله به کمک آنها شتافت و به آنها با توقف پله برقی کمک کرد. در این حادثه این زن به همراه نوه اش دچار آسیب نشدند اما تائو که به کمک آنها رفته بود دچار جراحت جدی شد. او که قادر نبود پاهایش را تکان دهد بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین با واکنش کاربران در ستایش از این زن انساندوست همراه بود. تائو در گفتگو با یکی از رسانه های چین در این باره گفت : " من تنها تلاش کردم جان زن سالخورده و نوه اش را نجات دهم. اگرچه هنگام کمک به آنها خودم دچار آسیب شدم اما فکر می کنم ارزش آن را داشت."

انتهای پیام/

بی احتیاطی زن سالخورده حین سوار شدن پله برقی حادثه آفرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
چه مسخره
اوللا اون خانم دوم باید بپه پیرهن سفیده میبرد کنار که تو دستو پا بود
دوما اونا دارن کشتی میگیرن؟!
یا کمک میکنن
آخرین اخبار