گزارش ای اف سی از دیدار برگشت پرسپولیس --الدحیل؛

آزمونی بزرگ در انتظار الدحیل است

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار پرسپولیس – الدحیل در ورزشگاه آزادی را آزمونی بزرگ برای نماینده قطر دانست.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا،پرسپولیس تهران روز دوشنبه میزبان الدحیل قطر خواهد بود.
بازگشت کریم بوضیاف کاپیتان مصدوم الدحیل به ترکیب این تیم دستمایه گزارش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این دیدار حساس شده است.
در این گزارش آمده است؛کریم بوضیاف روز سه شنبه در پیروزی 3 بر صفر قطر مقابل فلسطین در دیدار دوستانه درخشید و در آستانه دیدار برگشت الدحیل برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 ،این خبر خوبی برای الدحیل است.
بوضیاف بازی رفت را که در آن الدحیل یک بر صفر به پیروزی رسید، از دست داد، ، و بازگشت کاپیتان از جراحی زانو، همان چیزی است که این باشگاه قطری در مسابقه ای که مطمئنا آزمون بزرگی برای آنها در ورزشگاه با شکوه آزادی خواهد بود، به آن نیاز دارد.

الدحیل به دنبال دستیابی به رکورد 10 پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا است، اما مقابل پرسپولیس با تیمی رو برو خواهند شد که صاحب رکورد صدرصدی چهار پیروزی خانگی در مسابقات این فصل رقابت های لیگ قهرمانان است.

ورزشگاه آزادی خروشان خواهد بود و پرسپولیس تلاش خواهد کرد شکست یک بر صفر بازی رفت را جبران کند.کاری که آنها در دور یک هشتم نهایی مقابل الجزیره امارات متحده عربی انجام دادند و بعد از شکست 3-2 در دیدار رفت در بازی برگشت 2-1 به پیروزی رسیدند و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف،به دور بعد صعود کردند.

در حالی که الدحیل در غیاب بوضیاف در دیدار رفت از پس پرسپولیس برآمد، حضور او به تیمی که در طول فصل درخشان ظاهر شده است، استحکام بیشتری خواهد بخشید.

بوضیاف که روز 2 آگوست در شکست برابر الریان در جام شیخ جاسم دچار آسیب دیدگی زانو شد، نقش مهمی در قدرت نمایی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا 2018 داشته و در این رقابت ها سه گل به نام خود ثبت کرده است.

این بازیکن در پیروزی 3-1 الدحیل برابر ذوب آهن دو گل زد و در هفته دوم بازی ها در پیروزی ضعیف 3-2 الدحیل برابر الوحده گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

ضربه سر المعز برتری یک بر فر الدحیل را در بازی رفت برابر پرسپولیس رقم زد و با بازگشت بوضیاف تیم نبیل معلول سرمربی این تیم خوشبین است که تیمش روز دوشنبه ورزشگاه آزادی را به عنوان تیم برنده و رکوردشکن ترک کند.


بیشتربخوانید: 

تغییر ساعت دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل قطر

زنگ خطر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کشورمان + فیلم

تمرینات فشرده الدحیل برای رویارویی با پرسپولیس



انتهای پیام/


بازگشت بوضیاف به الدحیل روحیه می دهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار