شیروند: ما در ضربات پنالتی برنده می‌شدیم/ رفتار بچگانه‌ای انجام دادم

بازیکن تیم فوتبال سردار بوکان گفت: مطمئن باشید اگر مسابقه به ضربات پنالتی کشیده می‌شد، صددرصد این بازی را می‌بردیم.

شیروند: ما در ضربات پنالتی برنده می شدیم/ رفتار  بچگانه ای انجام دادمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار شیروند بازیکن تیم فوتبال سردار بوکان درباره شکست تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: بازی خوبی بود و یک گل جلو افتادیم، اما گلی که خوردیم همه تیم مقصر بودند و فقط مدافعان دچار اشتباه نشدند. تیم سایپا از اشتباهات ما استفاده کرد و بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه آخر هم با گل کردن ضربه پنالتی، این بازی را برنده شد. اما مطمئن باشید اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شد به علت اینکه زیاد پنالتی تمرین کرده بودیم صددرصد می‌بردیم. دروازه بان ما هم پنالتی گیر است. من به تیم سایپا و علی دایی تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم در مراحل بعدی جام حذفی هم به موفقیت برسد و به دیدار فینال هم راه یابد.

او درباره اخراجش در دقایق پایانی بازی با سایپا گفت: رفتار بچگانه‌ای انجام دادم چرا که عصبانی و خسته بودم و به سمت کمک داور رفتم و به او گفتم که باید آفساید می‌گرفت و حداقل به داور وسط اعلام می‌کرد که پنالتی نیست. اصلا بازیکن ما پای بازیکن سایپا را نزد و پنالتی درست نبود. اگر اشتباهی بود من معذرت خواهی می‌کنم.

شیروند درباره اینکه چرا در لیگ 2 بازی می‌کند، خاطر نشان کرد: به دلیل مشکلاتی این اتفاق رخ داد و در یک فرصت مناسب مصاحبه می‌کنم و درباره کسانی که زیر پای مرا خالی کردند می‌گویم.


بیشتر بخوانید: دایی: بازیکنان سردار بوکان مردانه جنگیدند/ دوست داشتیم با پرسپولیس مصالحه کنیم

سایپا ۲ - سرداربوکان یک /دایی به سختی مچ قربانی را خواباند و صعود کرد

فولاد ۱ - سایپا ۲ / پیروزی سایپا در واپسین لحظات


انتهای پیام/ 

اظهارات شیروند درباره اخراجش در بازی با سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار