آپدیت اپل HomePod از قابلیت‌های جدید Siri استفاده خواهد کرد

آپدیت جدید ارائه شده برای HomePod اپل قابلیت‌های جدید دستیار صوتی اپل، Siri و مکالمه تلفنی را به آن اضافه خواهد کرد.

آپدیت اپل HomePod از قابلیت‌های جدید Siri استفاده خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل به تازگی قابلیت‌های جدیدی برای سیستم صوتی خانگی هوشمند خود، HomePod معرفی کرده است. این کمپانی قابلیت‌های دستیار صوتی Siri را در این سیستم صوتی ارتقا داده است که قابلیت‌های جدیدی را به این اسپیکر هوشمند اضافه می‌کند. یکی از این قابلیت‌ها این است که از این پس صاحبان HomePod می‌توانند آهنگی را که در نظر خود دارند و نام آن را نمی‌دانند با گفتن بخشی از موسیقی متن پخش کنند. برای این کار کافی است کاربر بخشی از متن آهنگ را برای پخش کننده بازگو کند و دستیار صوتی Siri با شنیدن آن، در iTunes جستجو می‌کند و آهنگ را پخش می‌کند. این قابلیت در حال حاضر فقط با زبان انگلیسی کار می‌کند.

دیگر ویژگی جدید Siri روی HomePod یک قابلیت است که بسیاری از کاربران برای آن به اپل درخواست داده بودند. پیش از این، کاربران HomePod می‌توانستند فقط یک زمان را برای هشدار روی اسپیکر هوشمند اپل مشخص کنند اما در حال حاضر کاربران قادر هستند چندین ساعت را برای هشدا مشخص کنند تا دیگر از کاری در طی زمان خود در روز عقب نمانند.

HomePod حالا به شما اجازه خواهد داد تا تماس‌های تلفنی داشته باشید. شما می‌توانید از Siri بخواهید که با یک نفر تماس بگیرد و یا تماس تلفنی شخصی خود را توسط HomePod پاسخ دهید. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از Siri تماس‌ها و پیام‌های خود را روی HomePod چک کنند. هر تماس تلفنی روی HomePod به سرعت روی آیفون هم منتقل خواهد شد.

با استفاده از قابلیت جدیدی که به HomePod اضافه شده، اگر کاربری تلفن همراه خود را در خانه پیدا نکند می‌تواند به HomePod دستور دهد تا تلفن همراه زنگ بخورد و کاربر آیفون خود را پیدا کند. به عنوان آخرین ویژگی اضافه شده هم HomePod از میانبرهای تازه اضافه شده در iOS 12 استفاده خواهد کرد. هر مسیر یا میانبری هم می‌تواند از طریق HomePod به آیفون یا آیپد منتقل شود.

گفتنی است، اپل اعلام نکرد که قابلیت‌های جدید چه زمانی به HomePod اضافه خواهد شد اما احتمال دارد این قابلیت‌ها همزمان با عرضه iOS 12 یعنی 17 سپتامبر (26 شهریور) به اسپیکرهای هوشمند اپل اضافه شود.

آپدیت اپل HomePod از قابلیت‌های جدید Siri استفاده خواهد کرد

انتهای پیام/

اپل قابلیت‌های جدید HomePod را معرفی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار