سرپرست پلیس راهور استان قم عنوان کرد؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در قم

سرهنگ قیصری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا را در قم اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ علی حسن قیصری سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: به دلیل تسهیل در رفت و آمد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) محدودیت‌های ترافیکی در برخی معابر شهر قم اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: محل پارک خودروها نیز شامل پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ طبقاتی، پارکینگ زمزم، پارکینگ مصلی، پارکینگ اتوبوسرانی، پارکینگ مکانیزه، پارکسوار شمالی و پارکینگ تقاطع شهدا می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور (روز تاسوعا) لغایت ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۹ شهریور (عاشورا) عبور و مرور و توقف هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به استثناء وسایل امدادی در معابر استان شامل از میدان جهاد به طرف چهارراه بازار و کلیه معابر منتهی به خیابان ۱۹ دی، خیابان ۴۵ متری عماریاسر – قبل از ۷ متری باجک به طرف تقاطع عماریاسر - آذر، خیابان آذر از تقاطع شهید روحانی به طرف ۴۵ متری عمار یاسر – آذر، خیابان انقلاب از سه راهی سجادیه به طرف چهارراه عماریاسر – انقلاب، از میدان روح الله به طرف تقاطع شهدا و از دور برگردان شهید مصطفی خمینی به طرف پل حجتیه ممنوع است.

سرپرست پلیس راهور استان قم ادامه داد: سایر معابر در صورت نیاز، محدودیت تردد به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

سرهنگ قیصری در خاتمه از کلیه رانندگان خواست، از توقف و تردد در مناطق اشاره شده در طرح اجتناب کرده و با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را به عمل آورند.

اعتراف سارق مغازه‌های موبایل فروشی به ۱۰ فقره سرقت در قم

سرهنگ احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های موبایل فروشی در قم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق مغازه‌های موبایل فروشی در قم خبر داد وبیان کرد: متهم در تحقیقات مأموران به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: نامبرده طی تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت اعتراف و ۲ نفر مالخر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته وی، در ادامه با انجام اقدامات پلیسی یک نفر در این رابطه شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ کرمی عنوان کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتها ی پیام/ح

محدودیت‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در قم اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار