نخستین پیروزی شهرداری همدان و شکست پاس در لیگ دسته دوم

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم شهرداری همدان برابر استقلال اهواز به پیروزی رسید.

نخستین پیروزی شهرداری همدان و شکست پاس در لیگ دسته دومبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم سفید پوش شهرداری همدان با قضاوت جواد بیگدلی، اصغر ملکی و مهران مصطفوی  به مصاف تیم استقلال اهواز رفت و به برتری  دست پیدا کرد.

در این بازی شهرداری همدان با ترکیب محمدرضا خزایی، امین کعبی.پیمان حشتمی، حسین کاظمی، میلاد باقری، کاظم صالحی، رضا کوهی، مهدی توکلیان، قاسم گرامی، مسعود رمضانی و امید پورقنبری در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف آبی پوشان استقلال اهواز رفت.

 در پایان تیم شهرداری همدان  موفق شد با تک گل امین کعبی حریف خوزستانی خود را شکست دهد تا نخستین برد شاگردان بابک صمدیان در هفته دوم مسابقات لیگ دو رقم بخورد و این تیم امتیازات خود را در جدول مسابقات به عدد 3 برساند.

همچنین در بازی دیگر پاس همدان در دیداری که شنبه شب در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد، 2 تیم تا دقیقه 30 بازی بدون گل پشت سرگذاشتند.

در اواخر نیمه نخست و در دقیقه 41 مهدی طاهری از تیم شهرداری موفق شد از پاس عماد قاسمی که از جناح چپ ارسال کرد با ضربه سر توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد تا نیمه نخست شهرداری با پیروزی به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم اشتباه دفاع شهرداری بندرعباس باعث شد محمد سواد کوهی از تیم همدان با توپ ربایی گل مساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

در ادامه تیم شهرداری با حملات پیاپی خود سر انجام در دقیقه 90 + 5 توسط بازیکن تعویضی خود سهیل هزار جریبی به گل رسید تا 3 امتیاز با ارزش این دیدارکسب کند.

صادق نادرپور، امین کاشفی، ابوالفضل زمردی، حسین جودکی، وحید حاج عربی، رسول رضایی، آرمین طلایی منش، بهزاد سلطانی، مهدی نصیری، یاسر گودرزی و مجید خمیسی در ترکیب تیم پاس در این مسابقه به میدان رفتند.

این دیدار به احترام مرحوم مجید غلام نژاد بازیکن اسبق پاس و شهرداری بندرعباس با یک دقیقه سکوت غاز شد.

پاس با این شکست به رده دهم گروه ب سقوط کرد

انتهای پیام/د.ا

شکست پاس و پیروزی شهرداری همدان در لیگ دسته دوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.