مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی مطرح کرد :

توجه به رفع مشکلات رسانه ملی برای مقابله با هجمه دشمنان

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت:در حالی که ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان با هدف تخریب بنیان‌های دینی و اجتماعی ایجاد شده اند توجه به رفع مشکلات رسانه ملی و داخلی برای قدرتمند شدن و مقابله با این هجمه دشمنان بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محسن نصر پور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی آیین افتتاح افتتاح دفتر خبری و ایستگاه دیجیتال شهرستان کاشمر گفت:با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دستاورد‌های مهمی در زمینه‌های علمی، هنری، ورزشی، پزشکی وبخش‌های مختلف بدست آورده ایم که دشمنان با جنگ رسانه‌ای سعی در تخریب نظام و دستاورد‌های آن دارند.
 
وی افزود: امام خمینی (ره) دو میراث برای ما به جا گذاشته اند یکی حفظ نظام را از اوجب واجبات دانستند و دوم اصل مترقی ولایت فقیه، لذا نظریه ولایت فقیه که امام، جمهوری اسلامی را برآن بنیان گذاشتند باید همچون نگین آن را پاس بداریم و به نسل جدید منتقل کنیم.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: نشان دادن کارآمدی نظام از مهمترین وظایف صدا و سیما است لذا به هیچ عنوان نگاه درآمدی نسبت به این مقوله نداریم.
 
نصرپور بااشاره به پتانسیل‌های فراوان کاشمر افزود: آمادگی داریم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مستند ۲۵ دقیقه‌ای از دستاورد‌های پس از انقلاب در شهرستان کاشمر و منطقه ترشیز ساخته و از شبکه استانی پخش شود.

وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این دفترخبری در کاشمر از این پس شاهد رشد و ارتقاء کیفی تولیدات رادیویی و تلویزیونی، و از طرفی شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها این منطقه در بخش‌های مختلف باشیم.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: همچنین ایستگاه دیجیتال در روستا‌های ایور، نامق، چلپو، اکبرآباد و ده میان با بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه در شهرستان کاشمر در هفته دولت امسال به بهره بر داری رسید.

وی گفت:باافتتاح این ایستگاه امکان استفاده از سیستم دیجیتال برای بیش از ۹۷ درصد مردم شهرستان کاشمر مهیا شده است و فقط ۳ روستا باقی می‌ماندکه ان شالله بزودی شاهد جشن ۱۰۰ درصدی این امر مهم با همکاری مسئولان شهرستانی خواهیم بود.
 
انتهای پیام//ح.ص

 

برچسب ها: زسانه ملی ، صدا وسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار