افتتاح مرکز جامع فوریت های پلیسی شرق استان تهران

مرکز جامع فوریت های پلیسی شرق استان تهران در ورامین افتتاح شد.

افتتاح مرکز جامع فوریت های پلیسی شرق استان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در حاشیه مراسم افتتاح مرکز جامع فوریت های پلیسی شرق استان تهران گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات مناسب، فوری و قابل پیگیری به شهروندان ارائه شده و از این پس تمامی تماس هایی که با سامانه 110 هر یک از شهرستان های هفت گانه شرق تهران گرفته می شود، به مرکز متصل شده و از این مکان مأموریت ها به شهرستان های مختلف ارجاع می شود.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: مرکز فوریت های پلیسی 110 در هر یک از هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه از سه نیروی اپراتور استفاده می کرد که با اجرای این طرح ، از 15 اپراتور در یک مرکز استفاده می شود که از این نظر در نیروی انسانی نیز صرفه جویی صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: تعداد تماس روزانه مردمی با پلیس 110  بیش از 3 هزار تماس است. با اجرای این طرح از تعداد مزاحمت های تلفنی نیز کاسته می شود.

گفتنی است؛ فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار