پربازدید‌های وبگردی؛

برای تهیه غذای نذری چقدر باید هزینه کرد؟ /وقتی معلمان آمریکایی مجبور به فروش خون و لباس تنشان می‌شوند/روایت عجیب مرحوم نخودکی از شب اول قبرش

گلچینی از پربازدیدترین اخبار وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

برای تهیه غذای نذری چقدر باید هزینه کرد؟ /وقتی معلمان آمریکایی مجبور به فروش خون و لباس تنشان می‌شوند/روایت عجیب مرحوم نخودکی از شب اول قبرش


عجیب‌ترین و خطرناک‌ترین مد‌های تاریخ که باورش برایتان سخت است!+ تصاویر
گاهی اوقات چیز‌هایی در جامعه مد می‌شوند که بسیار خطرناک و عجیب هستند، ولی بسیاری از افراد به دلیل زیبایی از ان استفاده می‌کنند.


برای تهیه غذای نذری چقدر باید هزینه کرد؟
کسانی که هر سال در ایام محرم نذری می‌دهند تلاش می‌کنند از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده کنند، اما شاید امسال به دلیل گرانی‌های موجود تهیه مواد اولیه مرغوب سخت باشد.


رفتارهای ساده ای که در کشورهای دیگر بی‌ادبانه است!
شاید رفتارها و هنجار ها را در کشور خودتان به خوبی بشناسید؛ اما اگر گذرتان به کشور دیگری بیفتد ممکن است عادی ترین رفتارها از نظر شما، از نظر مردم آن کشور بی ادبی محسوب شود.


وقتی معلمان آمریکایی مجبور به فروش خون و لباس تنشان می شوند!+ تصاویر
یک معلم آمریکایی با داشتن سه شغل، برای تامین هزینه‌های سنگین معیشت مجبور به فروش لباس‌های و حتی خون خود است.


۸۰۰ هزار تومان به هیچ‌وجه کافی نیست/«بُن» نه؛ «بُن‌کارت» آری!
در طول ماه‌های اخیر کارگران ایرانی با افت ۷۲ درصدی قدرت خرید مزد مواجه شده اند، این درحالی است که عقب ماندگی مزدی کارگران به عنوان یک حقیقت تاریخی هرساله مطرح می‌شود.


تخریب‌چی اتاق خبر "من‌ و تو"/وقتی شبکه سلطنتی در دام توطئه خود افتاد
علی علیزاده، تحلیلگر سیاسی و مدرس فلسفه، درگفت وگوی خود با شبکه سلطنتی انگلیس، در مقام یک تخریب‌چی ظاهر شد تا تلویزیون «من و تو»‌ این سلاح بزرگ علیه مردم ایران را در حد خودش منهدم کند.


لحظات هیجان انگیز عبور رانندگان از مسیر‌های صعب العبور+ فیلم
در فیلم زیر لحظات دیدنی و هیجان انگیز از مهارت رانندگانی که خودرو خود را از مسیر‌های صعب العبور به سلامت گذرانده اند مشاهده می‌کنید.


روایت عجیب مرحوم نخودکی از شب اول قبرش
آیت الله نخودکی به شخصی که در عالم رویا ایشان را دیدند، فرمود: وقتی که نام امام حسین علیه السلام را به عنوان امام سومم به زبان آوردم بی اختیار گریه کردم، آن دو فرشته نیز منقلب شده و گریه می‌کردند.


پنج دستور طلایی امام رضا(ع) برای "سیروسلوک عاشورایی"
روایتی از امام رضا(ع) که در روز اول محرم به ابن‌شَبیب فرمودند و درآن پنج دستور طلایی برای "سیروسلوک عاشورایی" عرض کردند.


قاسم بن الحسن علیه السلام چگونه به شهادت رسید؟+ صوت
روز ششم محرم به نام مبارک دیگر یادگار امام حسن مجتبی(ع) یعنی حضرت قاسم(ع) مشهور است که به همراه برادر خود قربانی راه دین و حق و حقیقت در رکاب سرور و مولای خویش شدند.


انتهای پیام/

پربازدیدهای وبگردی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار