مربی تیم فوتبال الدحیل: بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد/ روی اشتباهات فردی مغلوب پرسپولیس شدیم

احمد داوود مربی تیم فوتبال الدحیل به جای سرمربی این تیم در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و تیمش حاضر شد.

به کزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نبیل معلول سرمربی تیم الدحیل در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و تیمش حاضر نشد.

البته احمد داود مربی تیم الدحیل پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس که در نشست خبری حاضر شده بود، اظهار داشت: جا دارد کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم از استقبال‌تان از تیم ما فوتبال این‌طور است، مخصوصاً در این سطح از آن. ما از قبل هم می‌دانستیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است، با وجود زدن گل نخست همین  امر به اجرای نقشه‌های ما در بازی کمک کرد.

او ادامه داد: در نیمه اول دفاع و برنامه خوبی را اجرا کردیم که مثمر ثمر بود. خوشبختانه عملکرد داروی هم مشکلی نداشت.

معتقدم بازیکن پرسپولیس مستحق اخراج از زمین بود.تیم ما اشتباهات زیادی در این دیدار داشت و متاسفانه روی اشتباهات فردی گل خوردیم و همین امر باعث شد تا بازنده شویم. به هر حال نتیجه به ضرر ما بود اما پرسپولیس تیم قدرتمندی بود.

او درباره حاضر نشدن معلول در نشست خبری گفت: برای خبرنگاران احترام زیادی قائلیم.به جای سرمربی من آمده ان نشست خبری تا پاسخگوی سوالات شما باشم چرا که در جریان بازی سرمربی تیم ما آنقدر فریاد زد که دیگر توانایی صحبت در این کنفرانس را نداشت اما من اینجا هستم و در ضمن به سوالات پاسخ خواهم داد.

داوود درباره بی‌برنامگی تیمش در نیمه دوم گفت: هیچ تیمی بدون نقشه وارد زمین نمی‌شود.ما هم نقشه داشتیم که در نیمه اول توانستیم به پیروزی برسیم. در رختکن از بازیکنان خواستیم تا تیم حریف را دست کم نگیرند و یک گل به ثمر برسانند. نقشه ما در نیمه دوم زدن گل دوم بود اما اشتباهات فردی مقابل تیمی مثل پرسپولیس مساوی شکست است. متاسفانه تیم پرسپولیس قوی بود و ما را شکست داد. ولی ما نقشه ای داشتیم که بجنگیم اما نشد.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ۳ - الدحیل ۱ / برانکو با دستان بسته قطری‌ها را اسیر کرد/ صعود سرخپوشان به نیمه نهایی

پاداش ۵۰ میلیون تومانی در انتظار پرسپولیسی‌ها

حاشیه‌های قبل از دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر


او در مورد بسته بودن پنجره پرسپولیس و دست باز تیمش برای جذب بازیکنان با کیفیت توضیح داد: تیم ما هم کامل نبود چرا که دو بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. ما یک بازیکن خارجی خوب و استثنایی داشتیم. ما بازی خوبی ارائه دادیم اما پرسپولیس بیکار نبود و از اشتباهات ما به نحو احسن استفاده کردند. باید سعی کنیم نقاط ضعف مان را شناسایی کنیم تا دیگر تکرار نشوند. فوتبال همین است و این بار پرسپولیس بود که توانست ما را شکست دهد.

داوود درباره نیمکت‌نشینی یوسف العربی هم گفت: شکی نیست که یوسف العربی بازیکن بزرگ و گلزن خوبی است. اما باید بگویم نیمکت‌نشینی او تاکتیکی بود. با وجود تجره بالای مدافعان پرسپولیس اما قصد ما این بود که از کند بودن دفاع پرسپولیس استفاده کنیم و توپ هایمان را پشت دفاع ارسال کنیم اما موفق به این نقشه نشدیم.

انتهای پیام/

اظهارات مربی الدحیل پس از شکست مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۲:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
به نظرم اونی ک باید از داور گله کنه تیم پرسپولیسه نه الدحیل...داور خیلی جاها پنجاه پنجاه هارو به نفع اونا میگرفت و بعضی خطا هارو روی بازیکنای پرسپولیس اصلا نمیگرفت....حالا ک باختن میخوان تقصیرا رو گردن داور بندازن..نمیخوان قبول کنن کم اوردن.......زنده باد پپرسپولیس ایران
آخرین اخبار