انفجار یک لپ تاپ در مترو مادرید سبب اختلال در حرکت قطار‌ها شد

۱۲ مسافر به دلیل استنشاق دود و اضطراب ناشی از انفجار یک لپ تاپ در یکی از قطار‌های مترو شهر مادرید پایتخت اسپانیا که سبب اختلال در حرکت قطار‌های این مترو شد، آسیب دیدند.

انفجار یک لپ تاپ در مترو مادرید سبب اختلال در حرکت قطار‌ها شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، انفجار یک لپ تاپ روز دوشنبه در یکی از قطار‌های مترو شهر مادرید پایتخت اسپانیا سبب اختلال در حرکت قطار‌های این مترو شد.

این حادثه در بین ایستگاه‌های سینز دی باراندا و آویندا دی آمریکا روی داد. ۱۲ مسافر هم به دلیل استنشاق دود و اضطراب ناشی از انفجار این لپ تاپ دچار آسیب شدند. این لپ تاپ پس از انفجار آتش گرفت و دود ناشی از آن فضای واگن قطار را پر کرد.

اپراتور قطار اعلام کرد آتش سوزی مقدار زیادی دود تولید کرده است و او قطار را فورا متوقف کرده که باعث توقف عبور و مرور قطار‌ها در خط ۹ بین ایستگاه‌های سینز دی باراندا و آونیدا دی آمریکا در هر دو جهت شده است.

پلیس ملی اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد، در حدود ۱۰ مامور پلیس را پس از انفجار به ایستگاه متروی پزینسیپه دی ورگارا اعزام کرده است.

مسئولان اعلام کردند که ماموران آتش نشانی شهر مادرید در ایستگاه محل حادثه مستقر شده و چندین آمبولانس به محل اعزام شده اند، اکثر کسانی که تحت درمان قرار گرفته اند از حملات اضطرابی رنج می‌برند.

سخنگوی پلیس گفت: «حدود ساعت ۹:۱۵ صبح لپ تاپ یکی از مسافران شروع به سوختن و انفجار در خط ۹ مترو کرد. این موضوع مقدار زیادی دود تولید کرد که سبب تخلیه مسافران از قطار شد.»

این سخنگو گفت که برخی از مسافران ظاهرا با مشاهده این حادثه در حدود ۱۰۰ متری از ایستگاه پرینسیپه دی ورگارا ترمز اضطراری قطار را کشیده بودند.

وی گفت که در مجموع ۱۲ نفر تحت درمان قرار گرفتند، ۹ مورد از آن‌ها برای حملات ناشی از اضطراب و سه نفر به علت استنشاق دود درمان شدند، این سه نفر به محل انفجار لب تاپ بسیار نزدیک بودند.

انتهای پیام/

آسیب دیدگی ۱۲ مسافر در پی انفجار لپ تاپ در متروی مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار