بازگشت کاروان استقلال به تهران /تمرینات شاگردان شفر در تعطیلات

کاروان تیم فوتبال استقلال پس از حذف از دور رقابت‌های آسیایی و تساوی ۲ _۲ مقابل السد قطر امروز صبح راهی تهران شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان تیم فوتبال استقلال پس از حذف از دور رقابت های آسیایی و تساوی 2 _2 مقابل السد قطر امروز صبح ساعت 8:45 قطر را به سمت تهران ترک کردو  طبق هماهنگی های صورت گرفته آبی پوشان پس از ورود به تهران تمرین نمی کنند و به استراحت می پردازند .

تمرینات استقلال در تعطیلات

طبق صلاح دید شفر ،بازیکنان تیم فوتبال استقلال در تاسوعا حسینی تمرین نمی کنند و احتمنالا روز عاشورای حسینی تمرینات خود را برای بازی در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر دنبال می کنند.

اسماعیلی ام آر آی انجام می دهد

فرشید اسماعیلی بازیکن تیم فوتبال استقلال که در بازی شب گذشته برابر السد قطر از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد پس از ورود به تهران ام آر آی می دهد تا میزان آسیب دیدگی این بازیکن مشخص شود .

بيانيه باشگاه استقلال پس از حذف از آسيا

لیگ قهرمانان امسال برایمان به پایان رسید و شرمنده هوادارانمان شدیم. هوادارانی که بهترین هستند و‌ شایسته بهترین ها.
۱۰ نفره و ۹ نفره جنگیدیم اما با سری بالا از لیگ قهرمانان کنار رفتیم، گل آفساید خوردیم، پنالتی مان دیده نشد، مصدومیت داشتیم و اتفاقات مختلفی دست به دست هم داد و بدشانسی هم گریبانگیرمان شد.
قصد توجیه نداریم و هوادارانمان را همواره صاحب حق میدانیم. حالا هم زندگی ادامه دارد، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان فصل بعد را پیش رو داریم و در کنار هواداران عزیزمان با تمام قدرت در هر ۳ جبهه میجنگیم.
حمایتهای شما بی نظیر است و چشم امیدمان در ادامه این مسیر سخت، همچنان به شما است. استقلال با هوادارانش معنا پیدا میکند.

تفاهم نامه استقلال و السد

مديران ٢ باشگاه استقلال و السد قطر پس از بازى شب گذشته با گرفتن عكس يادگارى قرارداد همكارى هاى ٢ جانبه امضا كردند.

همچنين مدير باشگاه السد لوح تقدير و پيراهن اين باشگاه را به فتحى سرپرست استقلال اهدا كرد.

پيام اينستاگرامى شفر پس از حذف استقلال از آسيا

ما مثل يك مرد، مثل يك تيم جنگيديم؛ واقعا به تك تك بازيكنان و اعضاى كادرفنى ام افتخار مى كنم.يك دوره زمانى خوب در ليگ قهرمانان داشتيم و اكنون تازه شروع‌ كرده ايم.

استقلالى كه مى خواهيم باشد را ديديم (استقلال واقعى) و سخت تر كار مى كنم تا در تك تك ‌مسابقات آينده هم ‌مثل همين مسابقه، بازى كنيم.از اين پس روى رقابت هاى ليگ برتر و جام حذفى تمركز مى كنيم و براى ليگ قهرمانان آسيا ۲۰۱۹ آماده مى شويم.به من اعتماد داشته باشيد، وقتى امروز ميى نويسم هيچ تيمى در غرب آسيا دوست نخواهد داشت با ما در يك گروه باشد!

۱۴۰ هزار دلار از دست استقلال پرید

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در صورت صعود به مرحله نیمه نهایى مى توانستند ۱۵۰ هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کنند، اما تساوى آبى پوشان مقابل تیم السد با نتیجه ٢-٢ باعث شده تا استقلالى‌ها فقط ٢٠ تا ٣٠ هزار دلار بابت حضور در این دوره از رقابت هاى آسیایى بگیرد.


بیشتر بخوانید:

شفر: از رفتار ژاوی شوکه شدم/ بازیکنان استقلال جنگیدند

استقلال از صعود به نیمه نهایی بازماند /شکست و حذف شاگردان شفر در شب اخراج چشمى

نظر کارشناسان فوتبال درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار