حکمتیار: رئیس جمهور آینده افغانستان کسی است که حزب اسلامی از وی حمایت کند

رهبر حزب اسلامی افغانستان طی سخنانی اعلام کرد که تاکنون درباره انتخابات ریاست جمهوری تصمیمی نگرفته است  اما رئیس جمهور آینده کسی خواهد بود که حزب اسلامی از وی حمایت کند.

حکمتیار: رئیس جمهور آینده افغانستان کسی است که حزب اسلامی از وی حمایت کندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان طی سخنانی اعلام کرد که تاکنون درباره انتخابات ریاست جمهوری تصمیمی نگرفته است  اما رئیس جمهور آینده کسی خواهد بود که حزب اسلامی از وی حمایت کند.

حکمتیار با انتقاد از دولت اظهار داشت: دولت در تامین امنیت ناکام و از توان اداره کشور عاجز است. 

وی افزود: ما در این حکومت سهیم نیستیم، هنوز حکومت در دست حریف و رقیب ما است و نباید از حزب اسلامی به اندازه یک دولت انتظار داشته باشیم.

حکمتیار تاکید کرد: انتخابات پیش رو باید از انتخابات گذشته فرق داشته باشد، در این انتخابات ما اجازه نمی دهیم که تقلب صورت بگیرد و جلو تقلب را حتما می گیریم.

وی بیان کرد: انتخابات باید طوری برگزار شود که در نتیجه آن جنگ مهار گردد، صلح سرتاسری تامین شود و همچنان یک حکومت شایسته و پارلمان معتبر تشکیل گردد.

این در حالی است که حکمتیار همواره به حمایت از گروه های تروریستی متهم بوده و اخیرا گزارشاتی مبنی بر آموزش اعضای گروه تروریستی داعش توسط حزب اسلامی در شمال افغانستان منتشر شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار