بی احتیاطی مادر جوان در ایستگاه مترو حادثه ساز شد + فیلم

یک دختر خردسال که در اثر بی احتیاطی والدینش به طرز وحشتناکی در داخل شکاف میان یک واگن قطار و سکوی ایستگاه مترو گیر کرده بود نجات یافت.

سقوط کودک در داخل شکاف واگن قطار و سکوی ایستگاه! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از محیط هایی که مستلزم توجه بیشتر والدین در مراقبت از فرزندان کم سن و سالشان است ایستگاه های مترو است. یک لحظه غفلت از کودکان خردسال در ایستگاه های شلوغ و حتی خلوت مترو می تواند منجر به بروز حوادثی تلخ شده و پشیمانی به بار آورد. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از ایستگاه های متروی کشور چین رخ داد.


این دختر 3 ساله که میان شکاف بین یکی از واگن های مترو و سکوی ایستگاه سقوط کرده بود با تلاش ماموران مترو و مسافران حاضر در ایستگاه نجات یافت. در ویدئویی که منتشر شده است تلاش ماموران و مسافران را برای نجات این کودک نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود آنها سعی می کنند تا این دختر خردسال را از زیر قطار بیرون بکشند. بنا به این گزارش هنوز لحظاتی از ورود قطار به ایستگاه نگذشته بود که این اتفاق رخ داد. بنا به گفته پرسنل ایستگاه در لحظه حادثه اگرچه مادر کودک دست فرزند خود  را گرفته بود اما این زن نتوانست مانع سقوط او  به داخل شکاف شود.

پس از سقوط کودک تعدادی از ماموران و مسافران به کمک آنها شتافتند و سرانجام موفق به بیرون کشیدن دختر خردسال از زیر مترو شدند.

گفتنی است؛ این حادثه در ایستگاه متروی "نانینگ" چین رخ داد و خوشبختانه به این کودک آسیب جدی وارد نشد.

انتهای پیام/

سقوط کودک در داخل شکاف واگن قطار و سکوی ایستگاه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار