زائران پاکستانی حادثه دیده در تویسرکان روانه مرز مهران شدند

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت:زائران پاکستانی که اتوبوس آنها در ورودی تونل ولایت تویسرکان دچار واژگونی شده بود، روانه مرز مهران شدند.

زائران پاکستانی حادثه دیده در تویسرکان روانه مرز مهران شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رحمت الله الوندی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان گفت:  حادثه برای اتوبوس زائران پاکستانی کربلای معلی ساعت شش و 40 دقیقه صبح دیروز اتفاق افتاد که بر اثر آن یک خانم حدوداً 35 ساله جان خود را از دست داد، یک مصدوم بدحال به همدان منتقل شد و 10 مصدوم دیگر نیز در بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان مورد مداوا قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: پس از وقوع حادثه نیروهای امدادی بر سر محل وقوع سانحه حضور یافتند و زائران پاکستانی در مسجد جواد الائمه(ع) واقع در ورودی تویسرکان از سمت میدان جانبازان سرابی اسکان یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان با بیان اینکه قبل از ساعت 8 و 30 دقیقه صبحانه برای زائران حادثه دیده فراهم شد اضافه کرد:همچنین همه زائران با غذای گرم میزبانی شدند و در محل اسکان به استراحت پرداختند.

وی بیان کرد: حدود ساعت سه بعد از ظهر یک دستگاه مینی بوس از سوی فرمانداری تویسرکان هماهنگ شد و زائران پاکستانی به سمت مرز مهران فرستاده شدند.

الوندی خاطرنشان کرد: هم اکنون خانواده فرد جان باخته در این حادثه و برخی مصدومان در هتل فاران تویسرکان اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام/ ش

زائران پاکستانی حادثه دیده در تویسرکان در مرز مهران

 

برچسب ها: پاکستان ، کربلای 4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار