شعرخوانى جوانان عراقى در حسينيه امام خمينى(ره) در محضر رهبر معظم انقلاب +فیلم

جمعی از جوانان عراقی در مراسم عزادارى حسينيه امام خمينى(ره) تهران در محضر رهبر معظم انقلاب، به زبان عربی شعرخوانی کردند.

عراقیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینیه امام خمینی(ره) که به آن بیت رهبری هم گفته می‌شود، همان مکانی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای دیدارهای رسمی و مردمی خود را در آنجا انجام می‌دهند. در این حسینیه هر سال مراسم عزاداری ایام فاطمیه و دهه اول محرم برگزار می‌شود و مردم با علاقه خاصی در این مراسم‌ها شرکت می‌کنند.

در مراسم‌های عزاداری حسینیه امام خمینی همیشه تعدادی از مردم و به خصوص جوانان مسلمان کشورهای منطقه حضور دارند که با شوق دیدار رهبر انقلاب به این مکان مقدس می‌آیند. امسال هم مانند هر سال مراسم عزاداری امام حسین(ع) در این حسینیه برگزار شد؛ در مراسم شب عاشورای این حسینیه، تعدادی از جوانان عراقی حضور داشتند. با توجه به تلاش‌های چند هفته اخیر دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف میان مردم ایران و عراق، این جوانان عراقی بين برنامه سرود دسته‌جمعی كوتاهی به زبان عربی خواندند كه شاه بيتش اين بود: «إيران والعراق، لا يمكن الفراق (ايران و عراق از هم جدايی ناپذيرند.» در ادامه ویدئوی سرود خواندن جوانان عراقی در حضور رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.