سردار عزیزی:

دفاع مقدس نگینی درخشنده بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان

فرمانده انتظامی استان مرکزی دفاع مقدس را نگینی درخشنده بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان دانست.

دفاع مقدس نگینی درخشنده بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی با صدور پیامی سی و هشتمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، مقاومت و ایستادگی سرافرازانه ملت غیور ایران در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و دفاع مقدس را نگینی درخشنده بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان دانست.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خداوند بر تمامی آنانی که در آزمون عهد به ولایت، وفادار ماندند و در راه صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جان را نثار حضرت دوست کردند.

هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد، تاریخ هشت ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.

سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور ایامی است که دشمن بعثی با وجود حمایت‌های استکبار جهانی در نبردی نابرابر قصد حذف انقلاب نوپا و شکوهمند ایران اسلامی را داشت، اما با نصرت و یاری الهی و رهبری پیامبرگونه امام راحلمان و رشادت، ایثار و مقاومت فرزندان خداجوی این مرز و بوم اندیشه پلید و شوم ستیزه جویان و تجاوزگران را زدود و محو کرد و اذهان مردم دنیا را در حقانیت امت قهرمان ایران اسلامی اثبات نمود.

جای تردید نیست که حماسه دفاع مقدس، چنان تصویری از غلبه ایمان، توکل و اعتقاد به نصرت الهی در برابر نیرو‌های استکباری به نمایش گذارد که حق طلبان و سلطه ستیزان عالم به تأسی از آن برخاستند و برگ‌های نوینی از دفتر مبارزه با نیرو‌های باطل و زورگو رقم زدند.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیةاله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق ملت بزرگ ایران در تداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم ستاد کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی

انتهای پیام / ج.

پیام فرمانده انتظامی استان مرکزی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.