نمایشگاه عکس کربلا در آیینه تاریخ در نهاوند

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: نمایشگاه عکسی با عنوان کربلا در آیینه تاریخ در این شهرستان برپاست.

نمایشگاه عکس کربلا در آیینه تاریخ در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر بحیرایی،مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند برپا شده است و تا پایان محرم در سالن نمایشگاه‌ها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پذیرای بازدید عموم است.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه ٧٠ قطعه عکس شامل عکس‌های قدیمی حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت ابوالفضل(ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و ویرانی حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل(ع) و همین‌طور عکس هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند اضافه کرد: در این نمایشگاه چندین عکس از نمای هوایی شهر کربلا و بین الحرمین هم به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه در ایام برپایی از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۹ به محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ش

نمایشگاه عکس در نهاوند

برچسب ها: عکس ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.