سردار شکارچی:

تیم تروریستی اهوازیه منهدم شد/ ۳ تروریست به هلاکت رسیدند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: تیم تروریستی اهوازیه ۴ نفر بودند که 3 نفر به هلاکت رسیدند و نفر چهارم نیز دستگیر شد.

تیم تروریستی امروز اهواز منهدم شد/ ۳ تروریست به هلاکت رسیدندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح درباره آخرین جزئیات اقدام تروریستی صبح امروز شنبه 31 شهریورماه که در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز رخ داد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: آمریکا، اسرائیل و ‌آل سعود همیشه برای دشمنی با ما در میدان هستند و اینگونه اتفاقات بسیار طبیعی است.

وی گفت: یک تیم چهار نفره تروریستی امروز از مخفیگاه‌شان در داخل پارکی که در مقابل بلوار قدس، محل رژه نیروهای مسلح بود به سمت مردم و رژه روندگان تیراندازی کردند که تعدادی به شهادت رسیدند و مجروح شدند.

شکارچی افزود: نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و هر ۴ نفر تیم تروریستی را منهدم کرده و هم اکنون ۳ جنازه از این تروریست‌ها در اختیار نیروهای امنیتی است و یک نفر هم دستگیر شده است تا مشخص شود به کجا وابسته بوده و چطور وارد پارک شده اند؟

وی ادامه داد: این تیم تروریستی از فاصله طولانی از داخل پارک به سمت نیروهای رژه رونده تیراندازی کردند که برخی از این تیراندازی‌ها به سمت جایگاه مردم هم بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمارهای اعلام شده در خصوص تعداد شهدا و مجروحان ضد و نقیض است، گفت: کل مجروحان و شهدا زیر ۱۰ نفر اعلام شده است که در میان آنها علاوه بر نیروهای رژه رونده، مردم هم هستند.

شکارچی افزود: هر خبری غیر از این خبر تکذیب می‌شود و اخبار تکمیلی را خودمان در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.