هیات های عزادار امام حسین(ع) همکاری خوبی با پلیس داشتند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در طول برپایی مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مردم و هیات های عزاداری همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند.

محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : در ابتدای ماه محرم برخی ممنوعیت های عزاداری و یک سری توصیه ها به هیات های عزادار ابلاغ که خوشبختانه در اکثر هیات ها به صورت کامل رعایت شد.

وی ادامه داد: زنجیرزنی بانوان، نصب تمثال ائمه، گل مالی کردن شیشه های خودرو و ... از جمله ممنوعیت های اعلام شده بود که اکثر هیات ها این موارد را به صورت کامل رعایت و همکاری همه جانبه ای با پلیس داشتند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که از هیات های عزاداری خواسته شده بود خودداری از نصب داربست های بزرگ در معابر عمومی و همچنین تنظیم مناسب صدای بلندگوها در ساعات پایانی شب به منظور رعایت حال افراد بیمار بود که خوشبختانه رعایت شد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: مورد دیگر نیز درخواست از شهروندان برای اجتناب از نوشتن شعارهای سخیف و زننده بر روی خودروها بود که عموم شهروندان این موضوع را رعایت کردند.

وی ادامه داد: همکاری هیات های عزادار و مردم با پلیس باعث شد امسال مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با شکوه هرچه تمام در نقاط مختلف استان و با کمترین مشکل برگزار شود.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در کنار اکثر هیات های عزادار چندتن از ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت حضور داشتند که این حضور با استقبال بسیبار خوب دسته جات عزاداری و مردم روبرو شد.

 

 

انتهای پیام/د

برخی ممنوعیت های عزاداری و یک سری توصیه ها در اکثر هیات ها به صورت کامل رعایت شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار