گوشی هوشمند Mate 20 Lite معرفی شد +فیلم

شرکت هواوی پیش از معرفی پرچمدار خود در سال 2018، از گوشی Mate 20 Lite رونمایی کرد.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت هواوی در جریان جشنواره IFA 2018 که در ابتدای سال جاری میلادی در برلین برگزار شد تایید کرد که گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی Mate 20 را در تاریخ شانزدهم اکتبر در لندن رونمایی خواهد کرد.

گفتنی است؛ گوشی هوشمند Mate 20 اولین محصول شرکت هواوی است که به تراشه قدرتمند Kirin 980 به عنوان پردازنده مرکزی مجهز است. تراشه Kirin 980 اولین پردازنده 7 نانومتری جهان است و قدرت پردازش بسیار بالایی دارد.

در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا رونمایی از پرچمدار اصلی هواوی در ماه اکتبر زمان باقیست، مسئولان این شرکت ماه گذشته از گوشی هوشمند فرعی این سری یعنی Huawei Mate 20 lite رونمایی کردند و این گوشی را در دسترس کاربران قرار دادند. بسیاری از کاربران با رونمایی گوشی Huawei Mate 20 lite تصمیم به خرید آن می‌گیرند و احتمال دارد تا معرفی پرچمدار اصلی منتظر نمانند، اما گفتنی است که این گوشی نسبت به نسخه اصلی ویژگی‌های کمتری داشته و از سخت افزار ضعیف‌تری پشتیبانی می‌کند.

بسیاری از کارشناسان معتقداند که گوشی هوشمند میت 20 به لحاظ سخت افزاری بسیار قدرتمندتر از نسخه پیشین یعنی هواوی میت 10 است و این موضوع باعث شده تا با گوشی‌های بزرگی همچون آیفون‌های جدید اپل و گوشی گلکسی نوت 9 جدید سامسونگ رقابت کند. در همین رابطه به تازگی ویدئویی از اطلاعات و مشخصات فنی گوشی هوشمند Huawei Mate 20 lite منتشر شده است که طراحی این محصول را به خوبی نشان می‌دهد. در ادامه ویدئوی معرفی این گوشی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: چگونه حافظه تلفن‌همراه خود را خالی کنیم؟ + آموزش تصویری


انتهای پیام/

طراحی گوشی هوشمند Mate 20 Lite را ببینید +فیلم

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار