برگزاری دوره استانداردسازی کارکنان پلیس راه برای ایام اربعین حسینی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از اجرای دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راه استان به منظورهرچه بهتربرگزارشدن مراسم اربعین حسینی خبر داد.

محمدحیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : این کلاس های آموزشی با هدف ارتقای توانمندی تخصصی ومهارتی کارکنان پلیس راه درزمینه اربعین حسینی به مدت یک هفته دراین یگان درحال برگزاری می باشد.

وی گفت: بالا بردن توان شناخت کارکنان به منظور مدیریت ماموریت اربعین حسینی، نحوه برخورد با زائران و انتظارات آنان درهنگام عزیمت به زیارت اربعین حسینی(ع)، درک و شناخت از شرایط روحی وروانی زائران درهنگام برگشت و همچنین تسهیلات لازم به منظور روان سازی درطول مسیر زائران ازموضوعات مطروح شده در این دوره بود.

حیدری ادامه داد: برگزاری چنین کلاس هایی به صورت مداوم و مستمر برای کارکنان در دستور کار پلیس راه استان قرار دارد چرا که هر چقدر در این زمینه سطح آموزش بالا رود مطمئنا در راندمان کاری وعملکرد آنان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود : در صورت بازگشایی مرز خسروی، پیش بینی می شود بیش از 500 هزار زائر سراسر کشور از طریق استان کرمانشاه به کربلای معلا مشرف شوند.

 

 

انتهای پیام/د

پیش بینی می شود بیش از 500 هزار زائر سراسر کشور از طریق استان کرمانشاه به کربلای معلا مشرف شوند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.