خرید ملک در تهران چقدر هزینه دارد؟

یک دستگاه آپارتمان ۱۰۵ متری واقع در درکه، خیابان میراسماعیلی با مبلغ یک میلیارد تومان معامله می‌شود.

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست آپارتمان های موجود جهت خرید در برخی مناطق تهران به شرح زیر است: 

خرید ملک در تهران چقدر هزینه دارد؟

آخرین اخبار مربوط به مسکن را اینجا بخوانید.
خرید ملک در تهران چقدر هزینه دارد؟
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
من اگر در سایت "دیوار" آگهی کنم که واحدی برای فروش دارم در منطقه حلبی آباد تهران متری 10 تومن و جمعا یک میلیارد تومن، همین میشه معیار تصمیم بنگاهیها و مالکین منطقه!!! چرا؟؟؟!! چون نظارتی نیست! این بازار بی نظارت و بی کنترل مسکن بدجوری سلیقه ای شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
شما اگر یک واحد آپارتمان 100 متری در محله تورقوزآباد تهران را در سایت "دیوار" یا "شیپور" آگهی کنید متری 10 میلیون تومان یعنی جمعا یک میلیارد تومان، دیگه قیمت مسکن در این منطقه همین میشه چون معیار بنگاهیها همین سایتهاست! کی هست که نظارت کنه و جلوی این قیمت دهی سلیقه ای رو بگیره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
واقعا این قیمتها خجالت آوره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
لطفا یک خبر تهیه کنید که چند درصد از وام اولیها در تهران موفق به خرید شدند! دوم اینکه بررسی کنید کدام مناطق تهران توانسته اند خرید کنند! سوم آنکه با بعضیهاشون مصاحبه کنید که آیا از خریدشان راضی اند و واقعا در خانه شان احساس راحتی میکنند یا اینکه تحمل میکنند چون چاره ای نداشته اند که خانه ای بدون آسانسور و بدون پارکینگ و انباری یا زیرهمکف بدون امکانات بخرند! خواهشا چنین خبری را در دستور کارتان بگذارید چون تحلیل آن خیلی از وقایع بازار تیره مسکن روشن خواهد شد و نقش دلالان و سهم آنها در این آشفتگی بیشتر معلوم میشود چرا که حق خیلی از وام اولیها توسط همین دلالان ضایع شده است!
آخرین اخبار