بوستون‌گلوب: هیچ کشوری به اندازه عربستان از تروریسم حمایت نکرده است

روزنامه آمریکایی بوستون‌گلوب ضمن انتقاد از سیاست‌های آمریکا علیه ایران اعلام کرد که هیچ کشوری به اندازه عربستان از تروریسم حمایت نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی بوستون‌گلوب ضمن انتقاد از سیاست‌های آمریکا علیه ایران  اعلام کرده که هیچ کشوری به اندازه عربستان از تروریسم حمایت نکرده است.

در این روزنامه آمده است، تمام پژوهش‌های انجام شده درباره تروریسم جهانی در قرن بیست و یکم به این نتیجه رسیده اند که پول‌های مصرف‌شده برای حمایت از القاعده، طالبان، داعش و سایر گروه‌های تروریستی هم‌فکر آن‌ها غالبا توسط عربستان تأمین می‌شوند.

بوستون‌گلوب در مقاله‌ای درباره نقش عربستان در حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر نوشته که تصادفی نیست که اسامه بن لادن سرکرده پیشین گروه تروریستی القاعده و اکثر هواپیماربایان ۱۱ سپتامبر تبعه عربستان بودند. هیچ کشور دیگری، حتی پاکستان به اندازه عربستان، به طور بی‌وقفه از تروریسم حمایت نکرده است.

این روزنامه آمریکایی تصریح کرد: «تنها راهی که می‌توان ایران را یک کشور تروریستی به شمار آورد این است که تروریسم را به عنوان مخالفت با قدرت آمریکا تعریف کنیم و این تنها گناه ایران است.»

انتهای پیام/

انتقاد روزنامه آمریکایی از سیاست‌های این کشور علیه ایران و نقش عربستان در تروریسم جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار