برگزاری کلاس توجیهی بازاریابی و تبلیغات محیطی

کلاس توجیهی بازاریابی و تبلیغات محیطی برای ‏نمایندگان هیات‌های استانی و برگزار کنندگان لیگ برتر و دسته اول از ساعت ۹:۱۰ دقیقه صبح امروز (یک شنبه) در سالن کنفرانس مرکز تیم‌های ‏ملی برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کلاس توجیهی بازاریابی و تبلیغات محیطی برای ‏نمایندگان هیات های استانی و برگزار کنندگان لیگ برتر و دسته اول از ساعت ۹:۱۰ دقیقه صبح امروز(یک شنبه) در سالن کنفرانس مرکز تیم های ‏ملی برگزار شد.

صادق درودگر(مدیر بازاریابی سازمان لیگ) فریبرز محمودزاده(رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ) محمدرضا غفاری(رئیس هیئت فوتبال مرکزی) از چهره های شاخص ۱۵ شرکت کننده این مراسم بودند.

برگزاری کلاس توجیهی بازاریابی و تبلیغات محیطی

در ابتدای این مراسم صادق درودگر تاریخچه ای از بحث تبلیغات در ورزش، فوتبال جهان و ایران و اینکه اولین قرارداد مربوط به این ماجرا در کشورمان زمان ریاست محسن صفایی فراهانی در فدراسیون فوتبال در سال ۷۷ و با مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان منعقد شده است ارائه کرد.

طبق اعلام درودگر حامی مالی سابق سرخابی ها  از قرارداد ۷۰ میلیاردی اش با سازمان لیگ تنها ۱۷ میلیارد پرداخت کرده است.

در آغاز قرارداد با مجری فعلی تبلیغات محیطی ۸ میلیارد از این شرکت دریافت کردیم گه ۳/۵ میلیارد از این درآمد را صرف پرداخت حقوق داوران کردیم و باقی مانده بین باشگاه ها و سازمان لیگ تقسیم شد.

فرم گزارش تبلیغات محیطی مخصوص هر بازی لیگ برتر

برگزاری کلاس توجیهی بازاریابی و تبلیغات محیطی



سیستم اتوماسیون برای تبلیغات محیطی طراحی شده است و برای هر بازی لیگ برتر مسئول تبلیغات محیطی وجود دارد.

برگزاری کلاس توجیهی بازاریابی و تبلیغات محیطی

پس از استراحت ۳۰ دقیقه ای نماینده شرکت مجری تبلیغات محیطی توضیحاتی درباره فعالیت های این شرکت ارائه کرد.

در ادامه این جلسه محمدرضا کشوری فرد(دبیر سازمان لیگ) و محمدرضا کسرایی(عضو سابق کمیته روابط بین الملل سازمان لیگ که به تازگی حکم محرومیت سه ساله اش از فعالیت های فوتبالی و حضور در ورزشگاه ها ا سوی کمیته استیناف به یک سال کاهش یافته است) به این نشست آمدند.

بوشهر، کرمان و آذربایجان غربی از استان هایی هستند که با وجود تیم داشتن در رقابت های لیگ یک تاکنون بحث تبلیغات محیطی در آنها اجرا نشده است و به همین دلیل درودگر از مسئولان کمیته بازاریابی سازمان لیگ و مجری تبلیغات محیطی درخواست کرد این موضوع را هر چه سریع تر در این سه استان پیگیری کند.

در پایان این مراسم با اهدای گواهی نامه و جایزه از حاضران در این کلاس تجلیل شد.

برگزاری کلاس توجیهی بازاریابی و تبلیغات محیطی

طبق اعلام درودگر علی کریمی روز گذشته با او جلسه ای برگزار کرده است تا پیگیر حق و حقوق سپیدرود از تبلیغات محیطی شود. مدیر بازاریابی سازمان لیگ هم تمام قراردادها را به سرمربی سپیدرود نشان داد و او را نسبت به این موصوع روشن کرد.

مدیر شرکت مجری تبلیغات محیطی سازمان لیگ برای این بحث به هیچ شرکتی تخفیف نمی دهیم تا حقی از فوتبال تضییع نشود.

در این جلسه عنوان شد با توجه به اینکه سازمان لیگ در ابتدای فصل ۱۰ توپ اصلی را در اختیار تیم ها قرار داده است و اگر در مسابقه‌ای از توپ تقلبی استفاده شود این امر جرم تلقی می شود.

 

بازدید وحید هاشمیان، مهاجم اسبق تیم ملی فوتیال ایران از امکانات مرکز ملی فوتبال ایران به همراه محمدرضا ساکت(دبیر کل فدراسیون فوتبال) ابراهیم شکوری(معاون دبیر کل فدراسیون فوتبال) و نیما نکیسا(مسئول توسعه امور پایه فدراسیون)


بیشتر بخوانید:

درورگر: تبلیغات محیطی رُنسانسی در منابع درآمدزایی باشگاه‌ها است

عابدینی: درآمد تبلیغات محیطی لیگ برتر به همه به غیراز باشگاه‌ها می‌رسد

مصطفوی: مشخص نیست تبلیغات محیطی طبق چه معیاری واگذار می‌شود


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار