مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه:

فقدان اردوگاه دانش آموزی از کمبود‌های اساسی حوزه تعلیم و تربیت در تربت حیدریه

معاون مدیر کل و رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: یکی از کمبود‌های اساسی در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان فقدان اردوگاه دانش آموزی است.

فقدان اردوگاه دانش آموزی از کمبود‌های اساسی حوزه تعلیم و تربیت در تربت حیدریه سعید نیرویی معاون مدیر کل و رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: تا امروز برای جبران آن از پارک شهید حجتی استفاده می‌شد که در واقع اردوگاه نبود و به صورت ۲ منظور یعنی هم اردوگاه و هم پارک استفاده می‌شد که برای ما مشکلات زیادی در بر داشت.

وی با بیان اینکه هنرستان طالقانی واقع در روستای ملکی که در منطقه خوش آب و هوایی نیز واقع است، می‌تواند مشکل ما را برطرف سازد، افزود: هنرستان دارای چهار سوله، سالن ورزشی و خوابگاه است ومهم‌تر اینکه ۱۸ نیز ساعت آب داریم و لذا بهترین فرصت برای شهرستان است که از یک سو تبدیل به اردوگاه شود و از سوی دیگر با انتقال هنرستان به مرکز شهر، رغبت بیشتر ادامه تحصیل برای هنرجویان ایجاد می‌شود.

مدیر کل و رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه ارزش ریالی تاسیسات فنی موجود در هنرستان را ۷۰ میلیارد ریال و با ظرفیت ۳۰ هنرجو عنوان کرد و گفت: اکنون در خیابان گلچین مجتمع آموزشی بسیار بزرگی و از جمله بنای جدید هنرستان در حال ساخت است که تکمیل و تجهیز آن بر اساسا برآورد پارسال به دست کم ۵۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


نیرویی افزود: در سال تحصیلی جدید ۴۲۰ میلیون برای زیباسازی مدارس و پروژه مهر به ما اختصاص یافت که بین مدارس توزیع شد که البته باید اذعان داشت کمک اولیا چندین برابر این بودجه است و بدون کمک اولیای دانش آموزان این طرح به خوبی به سرانجام نمی‌رسید.

اکنون در تربت حیدریه ۳۷ هزار و ۱۶۹ نفر دانش آموز که از این تعداد ۳۶۰۰ نفر کلاس اولی در ۱۶۱ کلاس هستند و این دانش آموزان در ۲۷۲ آموزشگاه و هزار و ۶۳۷ کلاس و با کمک ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی فرهنگی، تحصیل می‌کنند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

آموزش و پرورش تربت حیدریه اردوگاه دانش آموزی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.