واکنش عضو شورای شهر تهران به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان/ علیخانی: عضویت یک نفر در چند هیئت مدیره غیرقانونی است

علیخانی گفت: عضویت یک نفر در چند هیأت مدیره از سازمان های تابع شهرداری، غیرقانونی است.

عضویت مدیران شهرداری در چند هیئت مدیره غیرقانونی استمحمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به انتشار برخی از اطلاعات مربوط به مدیران و کارکنان شهرداری در سامانه شفافیت شهرداری، گفت: از نظر من که قانون را ملاک قرار می‌دهم، حضور برخی از این افراد در چند هیئت مدیره خلاف قانون است و آنها نمی‌توانند در چند هیئت مدیره عضو شوند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این ممنوعیت در قانون ذکر شده است، تأکید کرد: شهرداری هم جزو مواردی است که مدیران آن تنها در یک جا می‌توانند فعالیت کنند و عضو هیئت مدیره باشند و ما هم قبلا در این خصوص تذکر داده‌ایم.


بیشتر بخوانید: همه آنچه در مورد مدیران شهر تهران باید بدانید/ تعداد ژن خوب‌ها، بازنشسته‌ها و انتصاب‌های یکسال اخیر در شهرداری


وی با تأکید بر اینکه عضویت افراد در چند هیئت مدیره غیرقانونی است، گفت: این وضعیت باید اصلاح شود و اگر این افراد حقوقی از چند هیئت مدیره گرفته‌اند، باید آن را برگردانند.

علیخانی خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از این افراد بگویند که ما تنها از یک هیئت مدیره حقوق می‌گیریم؛ اما در این حالت هم حق ندارند در چند هیئت مدیره عضو شوند و نمی‌توانند بگویند چون پولی نمی‌گیریم، می‌خواهیم در چند هیئت مدیره عضو باشیم.


بیشتر بخوانید: شهرداری پایتخت اطلاعات تمام مدیران خود را منتشر کرد + دانلود اطلاعات و مشخصات مدیران


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی‌ بر اینکه کسی از چند هیئت مدیره حقوق می‌گیرد، دریافت نکرده‌ایم، گفت: البته گزارشاتی از دوره‌های قبل داریم که سازمان بازرسی اعلام کرده که برخی از افراد از چند هیئت مدیره حقوق می‌گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار